اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گالوی از اعزام یک کاروان رفع محاصره دیگر به غزه خبر داد

خبرگزاری فارس: نماینده پارلمان انگلیس اعلام کرد که یک کاروان زمینی رفع محاصره غزه، از انگلیس حرکت کرده و با عبور از ترکیه، سوریه، اردن و مصر به غزه خواهد رفت.

گالوی از اعزام یک کاروان رفع محاصره دیگر به غزه خبر داد

به گزارش فارس، جرج گالوی نماینده پارلمان انگلیس در گفتگو با روزنامه السفیر لبنان مجبور شدن اسرای فلسطینی برای مطالبه حقوق خود به اعتصاب غذا را یک افتضاح فکری خواند و این موضوع که اینها برای تمرکز کردن دنیا بر روی جنایات اسرائیلی ها مجبور به دست زدن به چنین اقدامات ریشه ای می شوند را محکوم نمود.

گالوی در که در جریان تکریم از وی در کنفرانس قومی عربی و تبریک به وی برای موفقیت در ورود مجدد به پارلمان انگلیس در لبنان به سر می برد، به السفیر گفت که مبارزه وی برای فلسطین به قبل از زمان نمایندگی وی باز می گردد، او البته گفت که به عنوان یک نماینده نمی تواند تاثیر زیادی بر مصوبات پارلمان انگلیس در مورد افزایش فشارها در مورد آرمان فلسطین داشته باشد، چرا که بیشتر اعضای این پارلمان از حامیان و هواداران اسرائیل هستند. او گفت که  فقط می تواند از تریبون پارلمان برای بالا بردن پرچم فلسطین و زنده نگه داشتن موضوع آرمان های این کشور استفاده کند.

این نماینده پارلمان انگلیس از اعزام کاروان زمینی دیگری به نوار غزه برای رفع محاصره این منطقه خبر داده و گفت که این کاروان با نام "فیفا پالستین- 6 " عازم غزه خواهد شد تا تلاش کند محاصره این منطقه را بشکند، او گفت که این کاروان شهر برادفورد انگلیس را ترک کرده و الان در جنوب ترکیه حضور دارد و در روزهای آینده وارد اراضی سوریه خواهد شد تا بعد از آن به اردن و مصر رفته و از طریق این کشور وارد خاک غزه شود.

وی از کشورهای محل عبور این کاروان نیز خواست تا تسهیلات لازم را برای حفظ امنیت و عبور این کاروان به سمت غزه به کار گیرند.

بنا به اظهارت وی این کاروان شامل کانتینرها وخودروهای امدادی و اتوبوس های حامل کمک های انسانی است که از کشورهای مختلفی در جهان جمع آوری شده است، فعالان انگلیسی و مالزیایی نیز در این کاروان حضور دارند.

گالوی همچنین خواستار توقف جنایات صهیونیست ها در زندانها علیه اسرا شد و گفت که اسرائیل باید مروان البرغوثی و احمد سعدات و سایر زندانیان فلسطینی که در شرایط غیر انسانی در زندان های اسرائیل محبوس شده اند را فورا آزاد کند.

گالوی در سفر خود به لبنان با نبیه بری رئیس پارلمان و امیل لحود رئیس جمهور سابق و سلیم الحص رئیس جمهور اسبق لبنان نیز دیدار کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول