اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

/انتخابات سوریه در محتوا کاملا دموکراتیک بود/

ناظر روس: انفجارهای دمشق نشانه شکست مخالفان سوریه است

خبرگزاری فارس: یک ناظر روسی انتخابات سوریه را دموکراتیک خواند و اعلام کرد که روی آوردن مخالفان به انفجارهای تروریستی یعنی شکست آنان.

ناظر روس: انفجارهای دمشق نشانه شکست مخالفان سوریه است

به گزارش فارس، سعید گفروف معاون سردبیر مجله وی‌وی‌پی (VVP) که بر انتخابات پارلمانی روز دوشنبه سوریه نظارت کرد، این انتخابات را کاملا دموکراتیک دانست.

به گزارش روسیا الیوم ، این ناظر روس انفجارهای امروز دمشق را نیز محکوم کرد و گفت: اگر مخالفان به تروریسم روی بیاورند، این کار، دلیلی بر شکست آنان در ارتباطگیری با مردم سوریه است.

گفروف به حضور خود در انتخابات اخیر پارلمانی سوریه اشاره کرد و گفت: سران سوریه وجود ناظران بر انتخابات خود را رسما به رسمیت نمی‌شناسند زیرا آن را دخالت در امور خود می‌دانند اما در اقدامی مثبت شخصیت‌های اجتماعی مختلف  و بزرگی از کشورهای مختلف دعوت کردند تا در انتخابات این کشور حضور داشته باشند.

این ناظر روس افزود که وی 20 مرکز اخذ رأی را در استان سویداء بازدید کرد و انتخابات را از حیث محتوا کاملا دموکراتیک دیده است که با همه اصول آزادی اراده مردمی همخوانی داشته است.

معاون سردبیر مجله وی‌وی‌پی برگزاری انتخابات برای سوریه را لازم دانست و گفت که مردم سوریه از بشار اسد رئیس جمهوری خود حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول