اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

منابع خبری گزارش دادند

هدف انفجارهای دمشق به شکست کشاندن طرح کوفی عنان است

برگزاری فارس: منابع خبری با اشاره به اینکه حملات تروریستی اخیر در دمشق منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر شده، اعلام کردند که این حملات با هدف به شکست کشاندن طرح کوفی عنان برای پایان خشونت‌ها در سوریه است.

هدف انفجارهای دمشق به شکست کشاندن طرح کوفی عنان است

به گزارش مانیتورینگ فارس به نقل از شبکه پرس تی وی، ده‌ها نفر در انفجارهای شدید امروز که در جنوب شهر دمشق روی داد، کشته و زخمی شدند.

بنا بر این گزارش دولت سوریه مخالفان مسلح را عامل بمب گذاری دانسته و آنرا به شدت محکوم کرده است.

روز گذشته نیز وقوع یک انفجار تروریستی در مسیر کاروان نیروهای حافظ صلح سازمان ملل منجر به زخمی شدن تعدادی از نیروهای سوری شد.

خبرنگار این شبکه در ارتباطی مستقیم از دمشق گفت که این دو انفجار چاله‌های بزرگی را در در تقاطع "القزاز" ایجاد کردند و آسیب زیادی به ساختمان‌ها و خودروهای اطراف زدند.

پرس تی وی گزارش داد که انفجار در یک منطقه پررفت و آمد روی داده و منجر به کشته شدن ده‌ها نفر و شاید صدها تن شده است، چرا که این حادثه در ساعت پررفت آمد و درحالی که مردم به محل کارشان می‌رفتند، روی داد.

رابرت مود رئیس ناظران بین‌المللی نیز روز گذشته پس از انفجار درعا که از آن جان به در برد، اعلام کرد که این انفجار نمونه آشکار خشونت در سوریه است که باید متوقف شود. وی اعلام کرد که این حادثه را آنطور که شاهد بوده است گزارش خواهد کرد.

پرس تی وی با اشاره به اینکه هدف انفجارهای اخیر به شکست کشاندن طرح صلح کوفی عنان در سوریه است، تاکید کرد که این انفجارها پیامی آشکار از سوی شبه نظامیان است که نشان می‌دهد آنها علاقه به حل مسالمت آمیز ندارند.

دو انفجار شدید در پایتخت سوریه یک روز پس از حمله انفجاری به کاروان ناظران بین‌المللی در شهر درعا در جنوب این کشور، دمشق را لرزاند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول