اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی‌ چهارمحال و بختیاری:

6 حفار غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از دستگیری شش حفار غیرمجاز در این استان خبر داد.

6 حفار غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مژگان ریاحی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه ملی اشتغال و کارآفرینی در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای پسرانه شهرکرد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این نمایشگاه پنج غرفه در رشته‌های نمد نوین، سرامیک، گلیم، البسه محلی، خاتم، منبت، قلمکاری، رشته‌های آموزشی صنایع دستی برپا است.

وی افزود: این نمایشگاه از تاریخ 20 اردیبهشت ماه لغایت 24 اردیبهشت ماه در آموزشکده فنی پسرانه شهرکرد برپا است.

ریاحی با اشاره به اهداف حضور صنعتگران استان در این نمایشگاه گفت: معرفی صنایع دستی استان به نسل جوان، توسعه و ترویج آموزش رشته‌های صنایع دستی در بین خانواده ها و جوانان از جمله اهداف حضور صنعتگران صنایع دستی در این نمایشگاه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی 80 غرفه بر‌پا است، بیان داشت: بازدید از

نمایشگاه صبح‌ها از ساعت 9 الی 13 ظهر و بعد از ظهر از ساعت 16 عصر الی20 شب است.

وی در ادامه از دستگیری شش حفار غیر مجاز در این استان خبر داد و گفت: این تعداد حفار غیرمجاز در شهرستان شهرکرد و بروجن دستگیر شده‌اند.

ریاحی افزود: از این تعداد حفار، چهار حفار غیر‌مجاز در یکی از محوطه‌های باستانی در شهرستان بروجن و دو نفر حفار غیر مجاز در بخش لاران شهرستان شهرکرد دستگیر شده‌اند.

وی بیان داشت: این افراد برابر گزارش منابع و مخبران در محوطه باستانی و منزل قدیمی فاقد سکونت دستگیر شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: این تعداد افراد دستگیر شده با همکاری نیروهای کلانتری شهر بلداجی و سورشجان دستگیر شدند.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول