اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

افتتاح کانون هماهنگی دانش و صنعت سیب کشور

خبرگزاری فارس: ظهر امروز کانون هماهنگی دانش و صنعت سیب کشور در ارومیه افتتاح شد.

افتتاح کانون هماهنگی دانش و صنعت سیب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کانون هماهنگی دانش و صنعت سیب کشور با حضور مدیرکل دفتر تجاری‌سازی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، سرپرست دفتر تجاری‌سازی و همکاری‌های دانش و صنعت، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان حوزه کشاورزی آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

رضا سکوتی، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان‌غربی به عنوان مدیر کانون هماهنگی دانش و صنعت سیب کشور معرفی و حکم آن توسط مدیرکل دفتر تجاری‌سازی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به رضا سکوتی اهدا شد.

کانون هماهنگی دانش و صنعت سیب کشور با توجه به ضرورت ساماندهی، توسعه و ارتقای سریع همکاری‌های دانش و صنعت و اهمیت توسعه فن‌آوری‌های نوین مرتبط با تولید و بهره‌برداری از سیب در کشور ایجاد شده است.

این کانون می‌تواند ارتباط دو سویه بین دانش و صنعت ایجاد کند و از سوی دیگر نیازهای صنعتی بخش کشاورزی را که تا به امروز از سایر کشورها تامین می‌شود را زیر پوشش ببرد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول