اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن موی‌تای چهارمحال و بختیاری:

شهرکرد میزبان مسابقات استانی موی‌تای می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن موی‌تای چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات قهرمانی انتخابی تیم موی‌تای استان روز جمعه 26 اسفندماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

شهرکرد میزبان مسابقات استانی موی‌تای می‌شود

نصرالله سلمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد‌ اظهار داشت: مسابقات قهرمانی انتخابی تیم استان روز جمعه 26 اسفندماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: برای حضور در این مسابقات 100 موی‌‌تای‌کار در قالب تیم‌های لردگان، اردل و شهرکرد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سلمان با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات به تیم ملی استان دعوت می‌‎شوند، گفت: در حال حاضر افزون بر 130 ورزشکار در این استان در رشته ورزشی موی‌تای مشغول به فعالیت هستند.

رئیس انجمن موی‌تای چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات فراروی این ورزش، گفت: کمبود امکانات و نبود اسپانسر از مهم‌ترین مشکلات فراروی این ورزش است که بدون شک با فراهم‌سازی این امکانات کسب عنوان قهرمانی این تیم در سطح مسابقات کشوری دور از دسترس نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استقبال جوانان از این رشته ورزشی حیرت‌انگیز است، برهمین اساس در این شرایط کمبود امکانات و تجهیزات لازم و عدم وجود اسپانسر مهم‎ترین دغدغه ورزشکاران به شمار می‌آید‌.

سلمان ادامه داد: در روستاها و شهرهای مختلف استان استعدادها و قهرمانان زیادی در این رشته ورزشی وجود دارد که با اختصاص امکانات و اعتبارات لازم به این بخش و حمایت از ورزشکاران این رشته ورزشی می‌توان شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این رشته ورزشی در سطح استان در آینده نزدیک بود.

وی عنوان کرد: توسعه ورزش در این استان نیازمند حمایت‌های مالی مسئولان و در کنار آن بخش خصوصی است تا ورزشکاران بتوانند فارغ از دغدغه‌ها به ورزش بپردازند

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول