اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر:

توسعه مساجد زمینه‌ساز گسترش برنامه‏های دینی و فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرماندار دیر گفت: ایجاد و توسعه مساجد زمینه گسترش و ترویج فرهنگی دین، مذهبی و فرهنگی را در بین همه اقشار بویژه جوانان فراهم می‎کند.

توسعه مساجد زمینه‌ساز گسترش برنامه‏های دینی و فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر علی بحرانی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‏برداری از مسجد شهدای گمنام دیر با تقدیر از دست‎اندرکاران ساخت بنای این مسجد اظهار داشت: احداث این مکان مقدس در جوار قبور مطهر شهدای گمنام بر قداست آن می‏افزاید.

وی تصریح کرد: این امر موجب گسترش برنامه‎های دینی و فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت می‎شود که اقدامی ستودنی است.

بحرانی افزود: به یمن وجود شهدای گمنام در شهرستان، خیر و برکت نصیب مردم شده و برپایی مسجد در این مکان نمونه‎ای از خیر و برکت و رحمت خداوندی است که امیدواریم هر روز برکاتش را نصیب مردم ما کند.

فرمانده سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر نیز در این آیین از مشارکت همه ادارات و نهادها برای احداث و آماده‎سازی این مسجد تقدیر و تشکر کرد.

ناصر دولاح گفت: این مسجد توسط بسیج سازندگی استان بوشهر با زیربنای 300 مترمربع و اعتباری معادل 400 میلیون ریال و حمایت و اعتبار قرارگاه خاتم‌الانبیا ساخته شده است.

وی خواستار برنامه‏ریزی مناسب برای اجرای برنامه‎های مذهبی و معنوی در این مکان مقدس شد.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این آیین گفت: باعث خرسندی است با نام شهدای گمنام مکانی مقدس در جوار قبور این عزیزان احداث شود.

عبدالرضا مطاف افزود: ایجاد اینگونه اماکن در راستای خدمت‎رسانی و گسترش فرهنگ علوی و معنوی و ایثار و شهادت است که مطمئنیم نتایج بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امیدواریم فرمانداری و ادارات شهرستان در زمینه تامین سیستم خنک‌کننده مسجد مشارکت و همکاری لازم داشته باشند.

در این مراسم فرمانده سپاه شهرستان و امام جمعه موقت دیر و تعدادی از خانواده‎های معظم ایثارگران و مسئولان نیز حضور داشتند که از بانیان و دست‎اندرکاران ساخت مسجد تقدیر کردند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول