اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد اهر:

اولویت پژوهش‌ها باید تحقق شعار امسال باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد اهر گفت: اولویت پژوهش‌ها باید تحقق شعار امسال باشد.

اولویت پژوهش‌ها باید تحقق شعار امسال باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، طی حکمی از سوی محمدحسین سرورالدین رئیس منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی، نادر اسدی آیدینلو را به سمت معاون جدید پژوهشی و فناوری واحد اهر منصوب کرد.

علی رضایی رئیس دانشگاه آزاد واحد اهر ظهر امروز در آیین معارفه این مسئول، حوزه معاونت پژوهشی و فناوری واحدها را یکی از مراکز حساس و پویا با نیاز به تلاش بیشتر ذکر کرد.

وی افزود: حوزه پژوهشی نفس هر واحد است که باید با برنامه‌ریزی مناسب، اهتمام، تعامل و همکاری این حوزه‌ها در زمینه ارتقاء کمی و کیفی طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی، برگزاری همایش‌های مختلف در سطح بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای گام‌های عملی در این زمینه برداریم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استعدادیابی نخبگان، جذب و حمایت از اساتید و دانشجویان فعال در حوزه پژوهش و تحقیقات در حوزه این معاونت است، بر فعال‌سازی نهادهای زیرمجموعه این حوزه به خصوص باشگاه پژوهشگران جوان، دفتر ارتباط با صنعت و جامعه، انجمن‌های علمی، هسته‌های پژوهشی، کتابخانه دیجیتالی،دفاتر مجلات علمی پژوهشی، تجهیز و توسعه کارگا‌ه‌ها و آزمایشگاه‌ها همچنین زمینه‌سازی برای فعالیت مناسب و بهره‌مندی مناسب اساتید و دانشجویان از امکانات واحد تأکید کرد.

وی تاکید کرد: باید در زمینه سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی که بر پایه ارتقا آموزش و پژوهش برنامه‌ریزی شده، در حوزه پژوهشی برنامه‌های اولویت‌دار سال جدید در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی سرلوحه برنامه کاری این حوزه باشد.

رضایی گفت: امیدوارم با بهره‌مندی از نقطه‌نظرات اساتید برجسته و دانشجویان خلاق و پژوهشگر با عمل خود شعار امسال را عملیاتی کنیم.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از خدمات جهانی معاون سابق پژوهش و فناوری واحد اهر، نادر اسدی آیدینلو به سمت معاون جدید پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی معرفی شد و از اعضای هیئت رئیسه و اساتید برای تداوم برنامه‌های حوزه پژوهشی طلب همکاری شد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول