اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

انتقادات سازنده رسانه‌ها را می‌پذیریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: از انتقادات سازنده رسانه‌ها در راستای اعتلای ورزش این استان استقبال می‌کنم.

انتقادات سازنده رسانه‌ها را می‌پذیریم

محسن حق‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: نقش رسانه در موفقیت مدیران بی‌بدیل است و یقین دارم که رسانه‌ها در موفقیت هر مدیری مؤثر هستند.

وی ادامه داد: در عرصه مدیریتی، سیاست و تز مدیریتی خاصی دارم و در همین چارچوب حرکت می‌کنم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین پیرامون محمودی مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان قزوین بیان کرد: محمودی، فردی با تجربه و زحمتکش بود و عقیده‌های خاص خودش را داشت.

حق‌شناس توسعه چمن مصنوعی مدارس استان قزوین را از موفقیت‌های دوران مدیریتش در ورزش سازمان آموزش و پرورش استان قزوین برشمرد و عنوان کرد: در دوران مدیریتم در اداره ورزش آموزش و پرورش استان قزوین در توسعه چمن مصنوعی مدارس، رتبه نخست کشور را به دست آوردیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای توسعه ورزش قزوین به کمک همه مسئولان و اهالی ورزش نیاز‌مند هستم، تصریح کرد: باید همه تلاش کنیم تا ورزش قزوین پیشرفت کند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان قزوین دستیابی به رشد و پیشرفت در ورزش را مستلزم همکاری جمعی دانست و افزود: برای دستیابی به اهدافمان در ورزش باید اتحاد مسئولان و جامعه ورزش برقرار باشد.

گفتنی است، محسن حق‌شناس چندی پیش در مراسمی رسمی به عنوان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین منصوب شد و اکبر محمودی‌اصل مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان قزوین پس از 18 ماه حضور در کرسی ریاست این اداره‌ کل و جدال با منتقدان، در نهایت قزوین را ترک کرد.

قابل توجه است که محسن حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان قزوین چندین سال ریاست اداره ورزش آموزش و پرورش قزوین را در کارنامه خود دارد و پیش از دریافت حکم مدیرکلی ورزش و جوانان استان قزوین، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان قزوین بوده است و خدمات شایسته‌ای را در این عرصه بر جای گذاشته است که جای تقدیر دارد و امید می‌رود با ورود حق‌شناس شاهد تحولی در ورزش استان قزوین باشیم.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول