اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بیمارستان بقیةالله الاعظم (عج) دیلم خبر داد

تجهیز 2 آمبولانس به دستگاه‎های ونتیلاتور و دی‌سی شوک

خبرگزاری فارس: سرپرست بیمارستان بقیةالله الاعظم (عج) دیلم گفت: دو دستگاه آمبولانس موجود در بیمارستان به دستگاه‎های ونتیلاتور و دی‌سی شوک مجهز شد و به تیپ A ارتقا یافته است.

تجهیز 2 آمبولانس به دستگاه‎های ونتیلاتور و دی‌سی شوک

ابراهیم قنواتی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: برای تجهیز این آمبولانس‎ها 280 میلیون ریال از محل کمک‎های مردمی و اعتبارات بیمارستان هزینه شده است.

وی افزود: این موضوع در سلامت بیماران اعزامی به ویژه بیماران قلبی عروقی تأثیر بسزایی داشته است.

قنواتی‌پور با اشاره به خدمات ارائه شده در سال گذشته در این بیمارستان یادآور شد: در سال گذشته 50 هزار و 87 نفر به بخش اورژانس بیمارستان مراجعه کردند که 43 هزار و 264 نفر به صورت سرپایی مداوا و 6 هزار و 823 نفر در بخش اورژانس بستری شدند.

قنواتی‌پور بیان کرد: در مجموع از 507 اعزام صورت گرفته 444 اعزام درون استانی به شهرستان‎های گناوه، برازجان و بوشهر و 63 اعزام برون استانی به دیگر شهرستان‎ها داشته‎ایم.

سرپرست بیمارستان دیلم تصریح کرد: با حضور متخصص داخلی و اطفال به صورت مقیم در شهرستان 964 نفر در سال گذشته در بخش‎های داخلی، سی.سی.یو، نوزادان و اطفال بستری و درمان شدند.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از تمامی فضای فیزیکی بیمارستان درصد کل اشغال تخت در بخش‌های بستری 23 درصد است.

قنواتی‌پور به ارائه خدمات تخصصی به بیماران دیالیزی اشاره کرد و گفت: در بخش دیالیز خدمات تخصصی به 11 بیمار ارائه می‎شود که در مجموع یک‌هزار و 557 جلسه دیالیز برای این بیماران در سال گذشته انجام شده است.

وی گفت: با توسعه فضای فیزیکی بخش اداری بیمارستان شامل واحدهای آمار، حسابداری، کارگزینی،اموال و کارپردازی به صورت مستقل و زیر نظر مدیریت بیمارستان مشغول به ارائه خدمات هستند.

سرپرست بیمارستان دیلم از احداث اتاقک زباله‎سوز در بیمارستان خبر داد و خاطر نشان کرد: با نصب و راه‎اندازی دستگاه امحاء زباله، زباله‎های عفونی بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی به صورت بهداشتی دفع می‎شوند.

قنواتی‌پور درصد پیشرفت پروژه منازل شش واحدی پزشکان را خوب ارزیابی کرد و افزود: با بهره‎برداری از این منازل، مشکل اسکان پزشکان متخصص و پرسنل درمان بیمارستان برطرف خواهد شد.    

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول