اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اهدای 100 دوره کامل آثار شهید مطهری

رخداد بزرگ فرهنگی شهرستان گناباد در عرصه کتاب رقم خورد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: رخداد بزرگ فرهنگی شهرستان در عرصه کتاب رقم خورد و 100 دوره کامل آثار این شهید به مراکز علمی و فرهنگی شهرستان واگذار می‌شود.

رخداد بزرگ فرهنگی شهرستان گناباد در عرصه کتاب رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد علی قنبری صبح امروز در مراسمی که به مناسبت هفته معلم در سالن ارشاد اسلامی گناباد برگزار شد، گفت: معلمان به عنوان چراغ هدایت و روشنگری جامعه هستند.

قنبری افزود: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه به زودی شاهد اجرای طرح حلقه‌های مطالعه گروهی به صورت منظم و هماهنگ در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گناباد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروز بیش از 7 هزار جلد کتاب به گنجینه کتب کتابخانه مراکز علمی و فرهنگی افزوده می‌شود تا علاقه‌مندان برای افزایش معرفت و معلومات خود از این کتب استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد افزود: هفته معلم با یاد شهید مطهری آغاز شده و آثار و اندیشه‌های شهید مطهری باید به نسل کنونی و آینده به عنوان مبانی فکری و عقیدتی اسلام و مقابله با جریان‌های انحراف فکری دشمنان منتقل شود.

وی ادامه داد: به همین منظور رخداد بزرگ فرهنگی شهرستان در عرصه کتاب رقم می‌خورد و 100 دوره کامل آثار این شهید به مراکز علمی و فرهنگی شهرستان واگذار می‌شود.

قنبری تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح بهره‌مندی از آثار شهید مطهری همراه با افزایش دانایی و معرفت است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول