اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه صبای قم:

ویسی اولویت اول صبا است

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: تصمیم‌ها در خصوص ادامه همکاری عبدالله ویسی با تیم فوتبال صبای قم بعد از دیدار هفته سی و چهارم نهایی خواهد شد.

ویسی اولویت اول صبا است

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از پایان دیدار هفته سی و سوم صبای قم با مس کرمان در ورزشگاه یادگار امام که با تساوی یک بر یک همراه بود، جلسه هیئت مدیره در خصوص برنامه‌های صبا در فصل آینده تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه که در حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا و همچنین سایر اعضای هیئت مدیره برگزار شد، در خصوص نحوه فعالیت تیم در فصل آینده لیگ برتر و همچنین ادامه همکاری ویسی با صبای قم گفت‌و‌گو شد.

سرپرست باشگاه صبای قم اضافه کرد: در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور با توجه به هزینه‌هایی که تیم در لیگ یازدهم داشت و شرایط و اتفاقات لیگ برتر از عملکرد تیم صبای قم ابراز رضایت کرد.

وی عنوان داشت: از نظر استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا، این تیم آسیایی بشود یا نشود، عملکرد خوبی در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشته است و مجموعه باشگاه صبا به همکاری با ویسی ادامه می‌دهد.

رمضان‌بیگی ابراز کرد: عبدالله ویسی نیز که از نیمه راه لیگ دهم هدایت تیم فوتبال صبای قم را پذیرفته بود در این جلسه از حمایت‌های استاندار قم و مجموعه باشگاه صبا که به وی به عنوان یک مربی جوان اعتماد کردند، تشکر کرد.

وی یادآور شد: ویسی در پاسخ صحبت‌های استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا در خصوص ادامه همکاری با تیم فوتبال صبای قم در فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تصمیم‌گیری را به بعد از دیدار هفته سی و چهارم لیگ یازدهم با فجر شهید سپاسی شیراز موکول کرد.

سرپرست باشگاه صبای قم تصریح کرد: ویسی در این جلسه گفت که در حال حاضر نمی‌خواهم در خصوص آینده صحبت کنم زیرا تمام تمرکزم آسیایی کردن تیم فوتبال صبای قم است و امیدوارم این مهم در هفته پایانی محقق شود، به همین خاطر اجازه بدهید بازی آخر انجام شود.

وی با بیان اینکه ماندن یا رفتن ویسی در تیم فوتبال صبای قم برای لیگ دوازدهم باشگاه‌های برتر کشور، به نظر خود این مربی بستگی دارد، عنوان داشت: ویسی از اینکه صبا وی را به فوتبال کشور معرفی کرده است از باشگاه تشکر کرد و استاندار قم هم تاکید کرد که به دنبال این هستیم که ویسی در لیگ آینده فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در تیم صبای قم بماند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول