اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اولین نشست انجمن فیلم و عکس امسال

اعضای جدید انجمن فیلم و عکس کهگیلویه انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: در اولین نشست انجمن فیلم و عکس شهرستان کهگیلویه در سال جاری، اعضای جدید این انجمن انتخاب شدند.

اعضای جدید انجمن فیلم و عکس کهگیلویه انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، آزاد خردمند صبح امروز در اولین نشست انجمن فیلم و عکس شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: هنر یکی از بارزترین جلوه‌های اسرار‌آمیز فرهنگ و تمدن انسانی است که همواره بر حیات انسانی سایه افکنده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه افزود: در هر سرزمینی که تمدنی به عرصه ظهور می‌رسد، آثار و مظاهر گوناگون هنری، اعجاب پژوهشگران تاریخ تمدن و هنر را برانگیخته و رموز ناپیدای آن، حکیمان را به اندیشه و تأمل فرو برده است.

خردمند خاطرنشان کرد: در تاریخ فرهنگ و هنر انسانی، معنای هنر با نوعی الهام و اشراق همراه بوده است که گاهی عقل و ادراک انسانی از درک سر آن عاجز است، این موضوع نمایان‌گر این نکته بوده که هنر بیشتر با جان پاک هنرمند و یا سبک بیان او پیوند دارد نه با صورت‌های ذهنی و خیالی وی.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به ساخت چند فیلم کوتاه و برگزاری نمایشگاه عکس توسط انجمن فیلم و عکس شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: با تلاشی که هنرمندان عزیز از خود نشان دادند عملکرد این انجمن بسیار مطلوب بوده و امیدواریم این روند با سرعت و کیفیت بیشتر ادامه داشته باشد.

خردمند با بیان اینکه جوانان و هنرمندان فراوان و دارای استعداد شگرفی در شهرستان قرار دارند، گفت: جا دارد تمام تلاش خود را برای حمایت از این جوانان به کار گیریم.

وی آموزش را رکن کلیدی در توسعه هر موضوعی دانست و گفت: اولویت باید تکیه بر آموزش باشد تا انجمنی پویا‌تر و فعال‌تر را شاهد باشیم.

در پایان این نشست محمد سلیمی‌راد کارگردان برجسته و جوان به عنوان رئیس انجمن فیلم و عکس شهرستان کهگیلویه انتخاب شد.

انتهای پیام/ص20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول