اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

جلد نهم دایرة‌المعارف قرآن عرضه شد

خبرگزاری فارس: مدیر گروه دایرة‌المعارف‌های قرآنی مرکز فرهنگ و معارف قرآن از ارائه جلد نهم دایرةالمعارف قرآن 18 اردیبهشت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

جلد نهم دایرة‌المعارف قرآن عرضه شد

حجت‌الاسلام علی خراسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به گروه دایرة‌المعارف قرآن کریم اظهار کرد: اکنون بزرگ‌ترین دایرة‌المعارف قرآن کریم در جهان اسلام در گروه دایرة‌المعارف قرآن در حال تولید است.

وی با بیان اینکه مقالات دایرة‌المعارفی بر اساس حروف الفبا و استانداردهایی در حال تدوین است گفت: این دایرة‌المعارف قرآن دارای سه هزار مدخل بوده که در ذیل آنها 2 هزار و 400 مدخل در قالب مقالات مستقل ارائه می‌شود و دیگر مدخل‌ها مدخل‌های ارجاعی هستند.

مدیر گروه دایرة‌المعارف‌های قرآنی مرکز فرهنگ و معارف قرآن عنوان داشت: تاکنون هشت جلد این دایرة‌المعارف به علاقه‌مندان مطالعات قرآنی ارائه و عرضه شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 100 نفر از پژوهشگران حوزه و دانشگاه برای تکمیل این پروژه اشتغال دارند گفت: این پروژه در 25 جلد منتشر می‌شود و تلاش شده تا پایان دهه 90 بتوانیم این پروژه را به پایان برسانیم.

خراسانی از ارائه جلد نهم دایرة‌المعارف قرآن کریم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و افزود: این کتاب از 18 اردیبهشت ماه در غرفه بوستان کتاب این نمایشگاه در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: جلد نهم دایرة‌المعارف قرآن ادامه حرف «ت» بوده که از کلمه «تناسخ» آغاز تا «جغرافیا» ادامه دارد.

مدیر گروه دایرة‌المعارف‌های قرآنی مرکز فرهنگ و معارف قرآن یادآور شد: مجموعه دایرة‌المعارف قرآن به شکل دیجیتالی در پایگاه مرکز فرهنگ و معارف قرآن به نمایش گذاشته شده و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول