اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال

شهرکرد میزبان اردوی تیم ملی اسنوکر می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بولینگ و کیواسپرت چهارمحال و بختیاری گفت: درصدد هستیم در تابستان امسال اردوی تیم ملی را در شهرکرد برگزار کرده تا از این فرصت به‌ منظور ارتقای سطح ورزش استان استفاده بهینه داشته باشیم.

شهرکرد میزبان اردوی تیم ملی اسنوکر می‎شود

جمشید جانثار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: برای هدایت تیم اسنوکر استان با دو مربی داخلی صحبت کرده‌ایم.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که برای پیشرفت ورزش اسنوکر در استان صورت پذیرفته است درصدد آن هستیم که یک مربی باتجربه و کاردان را در سمت هدایت تیم اسنوکر استان بکار بگیریم.

جانثار با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با دو گزینه احتمالی مربیگری این تیم، گفت: تاکنون با دو مربی اصلح و ممتاز کشور صحبت و به توافقاتی هم رسیده‌ایم و منتظر جواب قطعی آن‌ها هستیم.

رئیس هیئت بولینگ و کیواسپرت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این در حالی است که چنانچه با مربی‌های داخلی به توافق نرسیدیم، یک مربی خارجی را به سمت مربیگری تیم اسنوکر استان به خدمت خواهیم گرفت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی اسنوکر کشور اشاره و گفت: در مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور که در فروردین‌ماه جاری در شیراز برگزار شد، تیم استان حضور داشت ولیکن نتوانست به مراحل پایانی این مسابقات راه یابد و از بین 170 نفر جز 32 نفر برتر قرار گرفت.

جانثار با اشاره به برنامه‌های فراروی این هیئت، گفت: درصدد هستیم در تابستان امسال اردوی تیم ملی را در شهرکرد برگزار تا از این فرصت به‌ منظور ارتقای سطح ورزش استان استفاده بهینه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر افزون بر 200 نفر از ورزشکاران استان در رشته اسنوکر در این استان مشغول به فعالیت هستند، گفت: عدم رسانه‌ای شدن این رشته ورزشی، پرهزینه بودن و گران بودن تجهیزات و نبود اسپانسر از مهم‌ترین مشکلات این رشته ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول