اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی خبر داد

کشف 4 قبضه سلاح جنگی به همراه 127 فشنگ در مراغه

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان مراغه خبر داد و گفت: پلیس شهرستان موفق شد در این پاکسازی تعداد چهار قبضه سلاح جنگی به همراه فشنگ کشف و ضبط کند.

کشف 4 قبضه سلاح جنگی به همراه 127 فشنگ در مراغه

صمد فرامرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی برابر گزارش پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان مراغه، ماموران پلیس اجرای طرح پاکسازی خانه باغ و گاوداری‌های اطراف این شهرستان از لوث توزیع‌کنندگان مواد مخدر را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: ماموران موفق شدند از یک قاچاقچی حرفه‌ای سابقه‌دار تعداد چهار قبضه اسلحه جنگی به همراه 127 عدد فشنگ جنگی اسلحه‌های مربوطه و 27 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کنند.

فرامرزی گفت: در این عملیات با شناسایی محل‌های آلوده و انجام کار اطلاعاتی در مسیر روستاهای اطراف با هماهنگی قبلی و اخذ مجوز قضایی اکیپی از ماموران این پلیس به همراه اکیپی از یگان امداد برای تامین به محل ماموریت اعزام و در بررسی و تفتیش از گاوداری فردی به هویت "ک ـ الف" 27 گرم مواد مخدر از نوع سوخته تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین ویک عدد وافور کشف شد.

وی افزود: در ادامه با هوشیاری ماموران از داخل خودروی فرسوده جیپ تعداد چهار قبضه اسلحه جنگی به همراه 127 عدد فشنگ جنگی اسلحه‌های مربوطه کشف شد.

معاون اجتماعی پلیس استان آذربایجان‌شرقی گفت: فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول