اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

مشکل اراضی مسکونی شهروندان آبپخش حل نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: مشکل اراضی مسکونی شهروندان آبپخش حل نشده است.

مشکل اراضی مسکونی شهروندان آبپخش حل نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش اظهار داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش دغدغه‌های مردم را دغدغه‌ اصلی خود می‌داند و همواره برای رفع نیازهای مردم تلاش کرده است.

وی اضافه کرد: در این راستا همواره سعی کرده‌ایم با مردم شریف شهر آبپخش در ارتباط باشیم و نیازهای و دغدغه‌های مردم را از این طریق شناسایی کنیم.

رضایی با اشاره به اهمیت هم‌اندیشی شوراهای اسلامی با مردم بیان کرد: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی شورای اسلامی شهر آبپخش و مردم از رویکردهای مهمی است که شورای اسلامی شهر آبپخش به آن توجه داشته و در سال گذشته همواره این مسئله را دنبال کرده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: تلاش ما تداوم این نشست‌هاست و به لطف خدا در سال جاری شاهد برگزاری این نشست‌ها در مراحل مختلف خواهیم بود.

رضایی ادامه داد: مردم ارکان اصلی فعالیت مسئولان هستند و مسئولان در تمام لحظات باید رضایت مردم را اصل فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: حل مشکل زمین‌ها و اراضی مسکونی از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های مردم آبپخش از مسئولین است و شورای اسلامی شهر آبپخش همواره پیگیری‌های متعددی برای حل این مشکلات داشته است.

این مسئول متذکر شد: مذاکرات متعددی با مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برای حل این مشکل صورت گرفته ولی تاکنون نتایج مطلوب حاصل نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان کرد: در سال گذشته با معاون راه و شهرسازی کشور جلسه داشته‌ایم و نتیجه مذاکرات دستور ایشان به راه و شهرسازی استان برای حل این مشکل بوده ولی تاکنون هیچ نتیجه‌ای از این پیگیری‌ها عاید نشده و مردم شریف شهر آبپخش همواره با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

رضایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مسکن و شهرسازی برای حل مشکل مردم آبپخش گفت: به عقیده مردم شهر آبپخش اقدامات صورت گرفته به منزله حل مشکل مردم نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اذعان کرد: با وجود اینکه مسکن و شهرسازی زمین را با قیمت گزاف به مردم می‌فروشد ولی سندی که صادر می‌شود به نام دولت جمهوری اسلامی و مسکن و شهرسازی ثبت و صادر می‌شود.

رضایی در ادامه از تعریض جاده آبپخش به سعدآباد خبر داد و گفت: پیگیری و مذاکرات لازم برای تعریض این جاده مهم و پرترافیک انجام شده و انتظار داریم با همکاری مسئولان استان و شهرستان به زودی محقق شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول