اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم مشهد در بهارستان نهم:

نظام ما مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم مشهد در بهارستان نهم گفت: مردم با حضور در انتخابات به دنیا نشان دادند، نظام ما مبتنی بر ساختار مردم‌سالاری دینی است و حضور مردم ارکان نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد.

نظام ما مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است

جواد کریمی‌قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: کارآمدی مردم‌سالاری دینی با حضور چشم‌گیر مردم در انتخابات مجلس نهم و انتخاب نمایندگان به دنیا عرصه شد و آنها لبیک مردم به نظام جمهوری اسلامی را حضور در صحنه انتخابات را شاهد بودند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات به ‌ویژه در این مقطع تاثیر بسیار مهمی در تصمیم‌گیری‌های مسئولان در مجلس و دولت دارد، به‌ ویژه اینکه مردم با شرایط خاص که منطقه و جهان دارد به پای صندوق‌های رای آمدند که این حضور دارای پیام‌های ویژه‌ای برای دوستان و دشمنان انقلاب بود.

کریمی تصریح کرد: مهم‌ترین پیام این حضور حماسی این بود که انتظار مردم از مجلس نهم همان راهبردی است که مقام معظم رهبری فرمودند تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای مجلس نهم یک هدف تعیین کننده باشد.

وی تاکید کرد: باید تمام کمیسیون‌ها دست به دست یکدیگر دهند و در یک طرح مشترک یک تحول خاصی با کمک دولت و بخش خصوصی در عرصه اقتصادی اجتماعی کشور ایجاد کنیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول