اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد شهید استان اردبیل

جشنواره نغمه‌های بهشتی در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل جشنواره خاطره‌نویسی و نقاشی با عنوان نغمه‌های بهشتی را برگزار می‌شود.

جشنواره نغمه‌های بهشتی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، جشنواره نغمه‌های بهشتی با موضوعاتی همچون بهترین خاطره در مورد نماز، بهترین نقاشی در مورد نماز و بهترین مطلب یا نوشته در مورد نماز برای رده‌های سنی محصل در مقاطع ابتدایی و راهنمایی برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود در بخش خاطره را در کاغذی به اندازه نصف A4، بخش بهترین نوشته در کاغذی به اندازه A4 و در بخش بهترین نقاشی با استفاده از آبرنگ و مداد رنگی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان تا پایان اردیبهشت مهلت دارند آثار خود را به آدرس اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل واقع در خیابان دستغیب، روبه‌روی دانشگاه شاهد، ستاد اقامه نماز این سازمان ارسال کنند.

دبیرخانه این مسابقه به بیش از 150 اثر برتر و شایسته جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد کرد.

همچنین بهترین آثار ارسالی به نام صاحب اثر در مجله شاهد کودک بنیاد شهید به چاپ می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امور فرهنگی بنیاد شهید استان اردبیل با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های خاطره‌نویسی، پژوهشگری و ... درصدد جمع‌آوری آثار دفاع مقدس و گسترش این فرهنگ در استان اردبیل است.

بنیاد شهید علاوه بر این کارگاه‌ها جشنواره‌های متنوعی همه‌ساله از سوی این معاونت برگزار می‌شود که بیشتر با درون‌مایه‌های اجتماعی، فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ نماز به مرحله اجرا در‌می‌آید.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول