اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

ذوب‌آهن در شهرآورد نتایج بهتری کسب کرده است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: از زمان لیگ تخت جمشید تا کنون سپاهان همواره وضعیت بهتری در لیگ داشته است اما ذوب‌آهن در شهرآورد نتایج بهتری کسب کرده است.

ذوب‌آهن در شهرآورد نتایج بهتری کسب کرده است

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حساسیت دربی از زمان‌های قدیمی در فوتبال اصفهان وجود داشته و  به دلیل اینکه سپاهان طرفدار بیشتری نسبت به ذوب‌آهن داشت، همین عامل موجب می‌شد استرس بیشتری به این تیم وارد شود و ذوبی‌ها نتیجه بهتری بگیرند.

وی با اشاره به دیدار فردای دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن بیان داشت: تیم سپاهان پس از برد برابر النصر و صعود از گروه، انگیزه زیادی برای برد در این بازی دارد اما به دلیل حساسیت‌هایی که همواره در جدال بین دو تیم وجود داشته است، نمی‌توان در مورد نتیجه بازی به سادگی پیش بینی کرد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تصمیم‌گیری در مورد تقسیم سکوهای ورزشگاه امشب انجام می‌شود، تصریح کرد: من از روال تقسیم سکو در این بازی اطلاعی ندارم و نمی‌دانم در گذشته چگونه تصمیم‌گیری می‌شده است اما با توجه به اینکه امکان تفکیک تماشاگران فراهم نیست، حساسیتی هم در مورد امتیاز میزبانی یکی از دو تیم وجود ندارد.

به گزارش فارس، در حساس‌ترین بازی هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال، دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول