اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انقلاب اسلامی حادثه‌ای ملموس است

نادر طالب‌زاده: آوینی در زمان خودش هم شناخته نشد

خبرگزاری فارس: کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی راز گفت: بعد از پایان جنگ هیچ نشریه‌ای در مورد کاری که آوینی در دوران دفاع مقدس انجام داد مصاحبه‌ای با آوینی نکرد.

نادر طالب‌زاده: آوینی در زمان خودش هم شناخته نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ششمین برنامه گرامیداشت شهید مرتضی آوینی شب گذشته با عنوان "سینمای ما" با حضور نادر طالب‌زاده کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی راز، محمدحسین جعفریان شاعر و مستندساز و مصطفی دالایی فیلمبردار و مستندساز در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

نادر طالب‌زاده در این مراسم اظهار کرد: ما که در رسانه فعالیت می‌کنیم باید بی‌باک حرف‌هایمان را برای اصلاح کشور، دلسوزانه بزنیم.

 

* آوینی در زمان خودش هم شناخته نشد

وی با بیان اینکه آوینی در زمان خودش شناخته نشد، بیان کرد: بعد از پایان جنگ هیچ نشریه‌ای در مورد کاری که آوینی در دوران دفاع مقدس انجام داد مصاحبه‌ای با آوینی نکرد.

این مستندساز ادامه داد: آوینی یک برکتی بود که در یک زمانی مظلومانه زیست و بعد جنگ نیز با نوشتن مقالات، کتاب‌ها و تفاسیر سینما کار هنری انجام داد.

 

* روایت فتح تیتراژ نداشت

همرزم شهید سید مرتضی آوینی با بیان اینکه روایت فتح تیتراژ نداشت، تصریح کرد: آوینی در بیشتر برنامه‌هایی که می‌ساخت تیتراژ نمی‌گذاشت و این از خصوصیات آوینی بود.

طالب‌زاده مستند روایت فتح را بی‌بدیل دانست و عنوان کرد: هیچ برنامه‌ای نتوانست همانند آوینی جنگ را تبیین و تفسیر کند.

 

* انقلاب اسلامی حادثه‌ای ملموس است

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حادثه‌ای ملموس است، افزود: انقلاب اسلامی حادثه‌ای سطحی و شعارگونه نیست و هم‌اکنون نیز در حال رشد است، به طوری که دشمنان انقلاب اسلامی علنا می‌گویند این انقلاب باید محو شود.

این کارگردان با بیان اینکه نخستین اسلام حقیقی که لشگر دارد انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی نه تنها لشگر دارد بلکه از نیروی داوطلب و شهادت‌طلب نیز برخوردار است و این از برکات حادثه‌ای است که هنوز جاری است.

 

* رؤیای آمریکایی شکست خورد

هم‌رزم شهید سید مرتضی آوینی با اشاره به اینکه رؤیای آمریکایی شکست خورد، تشریح کرد: به قول یکی از دانشمندان، آمدن رهبر سیاه‌پوست آمریکا به خاطر انقلاب اسلامی است و رؤیای آمریکایی به خاطر دروغ شکست خورد.

طالب‌زاده اضافه کرد: آمریکا برای پوشاندن دروغ‌های خود، اوباما را رئیس جمهور کرد تا حرکتی به وجود آید و همه چیز را تحت تأثیر قرار دهد و آمریکا به بهانه آزادی به افغانستان و عراق حمله کرد.

وی اعلام کرد: بیشترین استعداد مسلمان شدن را مردم ایالت متحده آمریکا دارند، زیرا فرهنگ اهل بیت است که روح آن‌ها را تسخیر می‌کند.

طالب‌زاده خاطرنشان کرد: رسانه‌های کنترل شده آمریکا نمی‌گذارند مردم آمریکا بفهمند افسارشان دست صهیونیست‌ها است.

 

* فروش دو برابر اسلحه در سال 2011 در آمریکا

همرزم شهید سید مرتضی آوینی با اشاره به اینکه فروش اسلحه در سال 2011 در آمریکا دو برابر افزایش داشته است، تصریح کرد: بیشتر آمریکایی‌ها اسلحه حمل می‌کنند و این رقم در سال 2011 دو برابر افزایش یافته است.

طالب‌زاده با بیان اینکه دپارتمان امنیتی آمریکا سفارش 450 میلیون گلوله خالی را داده است، اعلام کرد: دپارتمان امنیتی آمریکا برای هر آمریکایی دو گلوله سفارش داده است که این حاکی از این است که اگر شورشی در آمریکا شد، چگونه این شورش را مهار کنند.

 

* دشمن سخنان مقام معظم رهبری را هیچگاه از رسانه‌هایشان پخش نمی‌کند

این کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه دشمن سخنان مقام معظم رهبری را هیچگاه از رسانه‌هایشان پخش نمی‌کند، عنوان کرد: دشمن سخنان رئیس جمهور را پخش می‌کند ولی هیچ‌گاه سخنان رهبر را پخش نکرده است.

طالب‌زاده ادامه داد: دشمن تنها برای نخستین بار در زمان فتنه 88، سخنان رهبر معظم انقلاب را پخش کرد که نمی‌دانم چه نقشه‌ای داشتند.

وی اذعان کرد: تصویر و سخنان مقام معظم رهبری برای دشمنان تأثیرگذار است و اینکه از نوجوان تا پیر به سخنان ایشان گوش می‌دهند.

هم‌رزم شهید سید مرتضی آوینی در خاتمه گفت: باید کمک کنیم در بحث مالیات‌ها فشار بر فقرا نیاید و از آن‌ها مالیات دریافت نکنیم.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول