اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز صورت گرفت

بازدید وزیر کشور از شعب اخذ رای حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

خبرگزاری فارس: وزیر کشور ضمن تشرف به زیارت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از شعب اخذ رای در این آستان بازدید کرد.

بازدید وزیر کشور از شعب اخذ رای حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مصطفی محمد نجار عصر امروز با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به زیارت محدث والا مقام حضرت عبدالعظیم (ع) و امامزادگان واجب‌التکریم تشرف یافت.

وزیر کشور ضمن زیارت با حضور در صحن‌های آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از شعب اخذ رای مستقر در این بارگاه ملکوتی بازدید کرد.

محمد نجار در ادامه این بازدید با حضور در ستاد انتخابات شهرستان ری که در سالن ورزشی مقدم در مجاورت فرمانداری شهرستان ری بود بازدید کرد.

امیر حسین باقرنژاد فرماندار شهرستان ری در ادامه گزارشی از نحوه عملکرد نیروهای فعال در عرصه انتخابات و مراحل و موضوعات مرتبط ارائه داد.

وزیر کشور در ادامه از کمیته‌های برگزاری مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازدید و از نزدیک در جریان نحوه پیگیری امور قرار گرفت.

در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ری نیز همانند مرحله نخست 406 صندوق رای در همان مکان‌های سابق و بدون هیچگونه تغییری در حال اخذ رای هستند که از این میان 308 صندوق در مناطق شهری و 98 صندوق نیز در مناطق روستایی قرار دارند.

همزمان با روز خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم ایران اسلامی، مردم قبله تهران با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با حضور حداکثری با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

با توجه به اینکه رای‌گیری در 50 شعب اخذ رای در حوزه‌ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به ‌صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود در حال حاضر چهار شعبه شهرستان ری به ‌صورت کاملا الکترونیکی آرای مردم را اخذ می‌کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول