اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهر یاسوج:

مشکل گل‌آلودگی آب بنسنجان برطرف شد

خبرگزاری فارس: مدیر آبفای یاسوج گفت: با تلاش همکاران ما در این نهاد خدمات‌رسان، مشکل گل‌آلودگی آب بنسنجان برطرف شد.

مشکل گل‌آلودگی آب بنسنجان برطرف شد

سید علی عبدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از گل‌آلود شدن چشمه تامین آب منطقه بنسنجان یاسوج خبر داد و اظهار داشت: طی چند روز اخیر قسمت‌هایی از منطقه بنسنجان یاسوج از فرعی یک الی 7 این منطقه دچار کمبود آب و در بعضی از اوقات با مشکل گل‌آلود شدن آب شبکه مصرف همراه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر یاسوج بیان کرد: طی تماس‌های مردمی با واحد اتفاقات آب شهر یاسوج و تلفن 122 این مرکز، در این فصل از سال به دلیل ذوب شدن برف و جاری شدن آب و به تبع آن زیاد شدن آب چشمه‌های مربوطه، آب این منطقه گل‌آلود شد.

وی گفت: در کوتاه‌ترین فرصت زمانی با حضور گروه اتفاقات این امور در محل حادثه، چشمه محل تامین آب منطقه بنسنجان از مدار خارج و عملیات بازسازی آن آغاز شد.

این مسئول عنوان کرد: به دلیل بارش نعمت الهی برف و باران در بعضی از اوقات خصوصا در اوایل فصل بهار، مشکلاتی برای شهروندان به وجود می‌آید که با برنامه‌ریزی‌های در دست اقدام تلاش برای حل اینگونه موضوعات داریم.

وی بیان کرد: عملیات لایروبی مخزن ذخیره آب منطقه بنسنجان با تلاش همکاران این امور انجام پذیرفته و بخش اعظمی از این مشکل را برطرف کرده و آب قابل شرب شهروندان تامین شد.

مدیر امور آبفای شهر یاسوج گفت: به دلیل بارش‌های زمستانی آب منطقه بنسنجان که از 25 کیلومتری شهر یاسوج در منطقه آب نهر تامین می‌شود و به دلیل کوهستانی و برفگیر بودن این منطقه، شبکه خط انتقال ما گاه دچار یخ‌زدگی و ترکیدگی لوله‌ها می‌شود و به دلیل نداشتن جاده دسترسی مشکلاتی برای این شرکت و همچنین شهروندان به وجود می‌آید.

عبدیان اعلام کرد: امیدواریم مسئولان استان با تامین و تخصیص بودجه مناسب نسبت به تامین آب این منطقه با کارشناسی جدی پیگیری‌های لازم را به عمل آورند تا دچار مشکلات در زمینه قطعی نشویم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول