اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم:

قوم‌گرایی و طایفه‌نوازی محکوم به شکست است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، ‌بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه باید اختلافات و ضدیت‌های جناحی و باندبازی کنار گذاشته شود و بدانیم که قوم‌گرایی و طایفه‌نوازی محکوم به شکست است.

قوم‌گرایی و طایفه‌نوازی محکوم به شکست است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ‌ظهر امروز در دیدار مردمی خود در مسجد امام حسن لنده ضمن تبریک هفته معلم از حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بارها و بارها دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند.

وی افزود: تلاش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های مختلف تنها برای جلب رضایت عمومی مردم همراه با پیشرفت و پشت سر نهادن موانع و مشکلات است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی و چرام گفت: به پاس حضور گرم و صمیمی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دولت پروژه‌های مهر ماندگار را در استان کهگیلویه و بویراحمد را اجرا می‌کند.

حجت‌الاسلام بزرگواری در ادامه با اشاره به پروژه‌های مهر ماندگار استان تصریح کرد: پروژه‌های چهار بانده کردن محور یاسوج ‌بابامیدان و یاسوج اصفهان و پروژه محور ارتباطی دهدشت پاتاوه از جمله پروژه‌های مهر ماندگار این استان است.

وی در ادامه افزود: دولت و دولتمردان باید به حضور در صحنه‌ها و شعور مردم احترام بگذارند و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه به شایعات بعد از انتخابات در استان اشاره کرد و گفت: همه مراحل انتخابات و تأیید آن توسط شورای نگهبان انجام شده و باید همه اختلافات و ضدیت‌های جناحی و باندبازی کنار گذاشته شود.

حجت‌الاسلام بزرگواری ادامه داد: در سراسر این کره خاکی اثبات شده که ناسیونالیسم بازی و قوم‌گرایی چیزی نیست که بتواند در درازمدت دوام بیاورد بلکه نتیجه‌ای جز شکست و تباهی به دنبال ندارد.

وی افزود: حال اگر ما مردم شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی و چرام بخواهیم به پیشرفت برسیم باید فرهنگ‌سازی زندگی به دور از تعصب را در پیش بگیریم.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در ادامه به اهداف خود در دور جدید مجلس شورای اسلامی اشاره و گفت: ما همه توان خود را برای خروج مناطق استان از جمله شهر لنده از بن‌بست به کار می‌گیریم و این کار جز با انجام پروژه‌ها و طرح‌های کلان در این بخش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول