اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

دستگیری اعضای 4 باند پارتی شبانه در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: در طول سال 90 موفق به دستگیری و شناسایی اعضای چهار باند پارتی شبانه در سطح بوشهر شدیم.

دستگیری اعضای 4 باند پارتی شبانه در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سردار رضا محمدی‌یگانه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک ارزیابی کلی عملکرد نیروی انتظامی استان بوشهر در سال 90 نسبت به سال 89 دارای رشد و پیشرفت‌های بسیار محسوسی بوده است.

وی افزود: ما در سال 90 در زمینه سرقت‌ها کاهش سه درصدی داشتیم و در کشف هم به رشد 100 درصدی دست پیدا کردیم که در سال 90 رتبه اول میزان کشفیات در کشور را به خود اختصاص دادیم.

محمدی‌یگانه تصریح کرد: در کشف سرقت‌ها در سال 90 نسبت به سال گذشته یک درصد افزایش داشتیم و در کشف وقوع جرائم در سال 90 نیز با افزایش هشت درصدی آن روبه‌رو بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: در بحث میزان قتل نسبت به سال 89 چیزی حدود 50 درصد کاهش قتل داشتیم به طوری که در سال 90 تعداد قتل در استان 25 نفر بود که در سال گذشته تعداد 40 نفر در استان بوشهر به قتل رسیدند.

وی عنوان کرد: مجموع سرقت‌ها در سال 90 که به وقوع پیوست، 36 درصد مربوط به شهرستان بوشهر و 20 درصد نیز مربوط به شهرستان دشتستان است که نسبت به سال گذشته که 24 درصد بوده، 16 درصد دشتستان در زمینه وقوع سرقت با کاهش روبه‌رو بوده است.

محمدی‌یگانه بیان کرد: شهرستان دشتی نیز با دو درصد کمترین آمار وقوع سرقت را در استان بوشهر داشته است.

وی یادآور شد: 73 درصد از وقوع جرائم در استان مربوط به بوشهر، دشتستان و گناوه است و 27 درصد مابقی نیز مربوط به هفت فرماندهی انتظامی در سطح استان بوشهر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر یادآور شد: تنها نگرانی که در حال حاضر در سطح استان داریم، بحث تیراندازی‌ها است که در سال 90 یک کاهش نه چندان مناسبی داشتیم که امیدواریم امسال شاهد کاهش چشمگیر آن در استان بوشهر باشیم.

محمدی‌یگانه اذعان کرد: بیشترین ریشه تیراندازی‌ها در استان، اختلافات خانوادگی است و به غیر از این نیز اخیراً دو بار در مراسم تشیع جنازه مراسم تیراندازی در استان بوشهر برپا کرده‌اند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول