اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران:

علم ورزش قاره آسیا به ایران آمده است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران گفت: کسب کرسی‌های متعدد آسیایی ثابت می‌کند که علم ورزش قاره آسیا به ایران آمده است و در آینده جهانی می‌شود.

علم ورزش قاره آسیا به ایران آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لطف‌علی پورکاظمی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه آکادمی ورزش اصفهان در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی نسبت به افتتاح آکادمی ورزش اصفهان اظهار داشت: این آکادمی پس از آکادمی ملی المپیک ایران، دومین مرکز مجهز در سطح کشور است و در مواردی به آکادمی کمیته ملی المپیک برتری دارد.

وی با بیان اینکه با فعالیت این آکادمی آینده روشنی برای ورزش اصفهان پیش‌بینی می‌شود، تأکید کرد: با تشکیل وزارت ورزش و جوانان چشم‌انداز مثبتی در مورد آینده ورزش کشور وجود دارد، زیرا شخص وزیر طرح و برنامه‌های بسیاری برای ورزش دارند.

رئیس کمیته دوپینگ کنفدراسیون پزشکی ورزشی آسیا با اشاره به برگزاری کنگره بین‌المللی پزشکی ورزشی اصفهان بیان داشت: یکی از مهم‌ترین شاخه‌های عنوان شده در این کنگره ترویج ورزش همگانی است و انتظار داریم با ترویج ورزش همگانی به منظور پیش‌گیری از بیماری‌ها و هم‌چنین تقویت ورزش قهرمانی از دل ورزش همگانی گام‌های مؤثری برداریم.

وی ادامه داد: مقالات ارائه شده در این کنگره، مقالات ارزشمندی هستند و حضور اساتیدی از تمام کشور نشان از بالا بودن سطح علمی کنگره دارد.

به گزارش فارس، کنگره بین‌المللی پزشکی ورزشی اصفهان طی روزهای 13 تا 15 اردیبهشت‌ماه در مرکز همایش‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول