اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تحصن جوانان سوری مقابل کاخ امیر قطر در حمایت از اسد

خبرگزاری فارس: جوانان سوریه با تحصن در برابر کاخ امیر قطر در حومه دمشق ضمن اعلام حمایت قاطع از بشار اسد، رئیس جمهور کشورشان خواستار مصادره املاک همه توطئه‌گران علیه سوریه شدند.

تحصن جوانان سوری مقابل کاخ امیر قطر در حمایت از اسد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سانا سوریه، گروه‌های جوانان سوریه به همراه فرزندان شهدای این کشور دیروز سه‌شنبه در برابر کاخ "حمد بن خلیفه آل ثانی" امیر قطر در شهر الصبوره استان "ریف دمشق" تحصن کردند.

شرکت‌کنندگان در این تحصن به احترام روح شهدای میهن خود یک دقیقه سکوت کردند و سرود ملی سوریه را با یکدیگر سر دادند و دو درخت زیتون و یاسمین را به نشانه محبت و دوستی کاشتند.

شرکت‌کنندگان در بیانیه‌ای به نقش فریبکارانه قطر در قبال مسائل کشورهای عربی و روابط آشکار آن با رژیم صهیونیستی در توطئه‌چینی علیه سوریه و امت عربی اشاره و تاکید کردند همه کاخ‌ها و املاک "حمد بن خلیفه" و "حمد بن جاسم" و خاندان آنها باید به نفع فرزندان شهدای سوریه که در جریان حوادث اخیر این کشور به شهادت رسیدند مصادره شود.

تحصن ‌کنندگان تاکید کردند سوریه هرگز به زانو درنخواهد آمد و حامی مسائل کشورهای عربی به رهبری بشار اسد باقی خواهد ماند.

در این بیانیه آمده است مردم سوریه با فتنه‌ا‌نگیزی طرف‌های خارجی در کشورشان مخالفند و از ارتش عربی سوریه به عنوان سنگر مقاومت در برابر دشمنان حمایت می‌کنند.

در این تحصن نطقی نیز به نام شهدا قرائت شد که در آن به نقش شهدا و فداکاری آنها در حمایت از سوریه و خارج کردن همه توطئه‌گران علیه این کشور آمده است.

خانم سوسن علی در اظهاراتی تاکید کرد توطئه‌گران بی‌شرمانه پرده‌های حیا را افکنده‌ و علیه یکی دیگر از قلعه‌های مقاومت اعلام جنگ کرده‌اند و نشان دادند که آلت دست دشمنان هستند و با سم‌پاشی رسانه‌ای تحریک به کشتار مردم سوریه کردند اما مردم سوریه هرگز نمی‌پذیرند کسانی در کنارشان به سر برند که فرزندان میهن از جمله نظامیان و غیرنظامیان را کشته‌اند و یا پول‌های خود را علیه سوریه هزینه کرده‌اند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول