اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور:

امامت جماعت یک هنر است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور با بیان اینکه مساجد باید در عرصه فرهنگی جامعه تاثیرگذار باشند، گفت: امامت جماعت یک هنر است.

امامت جماعت یک هنر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری شامگاه سه‌شنبه در مراسم معرفی مسئولان نواحی مرکز رسیدگی به امور مساجد که در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد، طی سخنانی گفت: مساجد باید در عرصه فرهنگی جامعه تاثیرگذار باشند و با وجود نهادهای رقیب نیاز به برنامه‌ریزی در مساجد است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور اظهار داشت: امامت جماعت یک هنر و نقطه تماس دین با متن مردم است، اگر محراب خانه‌ها فعال شوند محراب مساجد نیز فعال می‌شوند.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان ورامین نیز طی سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضران، رسالت ائمه جماعات را بسیار خطیر توصیف کرد.

حجت‌الاسلام حسین قدوسی‌نژاد افزود: نقش دینی و الهی ائمه جماعات بی‌بدیل است، روحانیت همواره با سختی‌ها دست و پنجه نرم کرده است اما بدانید اگر هدف الهی باشد و برای خدا کار کنیم خداوند نیز ما را تامین می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدرضا حاتم‌پوری کرمانی معاون ائمه جماعات مرکز رسیدگی به امور مساجد در ادامه این نشست به تبیین تحولات انجام گرفته در ساختار امور مساجد پرداخت.

محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین سخنران دیگر این نشست بود که بر اهمیت ارتباط مساجد با اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان تاکید کرد.

مسئولان نواحی مرکز رسیدگی به امور مساجد طی مراسمی با حضور ائمه جمعه و جماعات ورامین، پیشوا، قرچک و جوادآباد معرفی شدند.

این مراسم که با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین برگزار شد، حجت‌الاسلام حسین قدوسی‌نژاد و حجت‌الاسلام ایرج اداوی به ترتیب به عنوان مسئولان نواحی مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان‌های ورامین و پیشوا منصوب شدند.

در این مراسم ناحیه ورامین به نام «شهید آیت‌الله مدنی» شهید محراب و ناحیه پیشوا به نام «شهید آیت‌الله مدرس» نامگذاری شدند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول