اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا تیر ماه سال جاری

مسیر روگذر تونل غدیر از خیابان انقلاب تا پل 9 دی بازگشایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر پروژه‌های کلان شهری قم گفت: مسیر سطحی و روگذر تونل غدیر از خیابان انقلاب تا پل 9 دی تا تیرماه بازگشایی خواهد شد.

مسیر روگذر تونل غدیر از خیابان انقلاب تا پل 9 دی بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا یزدی امروز در بازدید حجت‌الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از تونل غدیر گفت: سطح این تونل از خیابان انقلاب تا پل سه سطحه 9 دی حجم بتن ریزی قابل توجهی داشته است.

وی تصریح کرد: در ابتدای این طرح کارها به شدت و شتاب خاص انجام نمی‌شد اما بعد از دستور شهردار قم مبنی بر تسریع در کارها، با حجم بیشتری فعالیت‌های عمرانی در این پروژه ادامه پیدا کرد.

یزدی اذعان داشت: در سطح تونل غدیر طی فروردین ماه سال جاری که با تعطیلات نوروزی نیز همراه بوده است، 2 هزار و 200 تن بتن ریزی انجام شد که یک رکورد برای شهرداری قم محسوب می‌شود.

مدیر پروژه‌های کلان شهری قم ابراز داشت: این نشان دهنده حجم گسترده فعالیت‌ها در سطح شهر است که امید است توانسته باشیم خدمتی به زائران کریمه اهل بیت(ع) ارائه کرده باشیم.

وی از ایجاد رمپ از خیابان انقلاب به تونل غدیر خبر داد و گفت: در گذشته این طرح مد‌نظر قرار نگرفته بود اما با دستور شهردار این کار انجام و مقرر شد تا رمپی به منظور جلوگیری از بار ترافیکی از خیابان انقلاب به تونل غدیر ایجاد شود.

یزدی افزود: همچنین رمپی نیز از انتهای تونل غدیر به خیابان معلم ایجاد خواهد شد تا همشهریان به راحتی بتوانند در این مسیر تردد داشته باشند.

مدیر پروژه‌های کلان شهری قم در خصوص اعتبار در نظر گرفته برای این پروژه و پل سه سطحه 9 دی گفت: اعتبار اولیه این طرح 34 میلیارد تومان بود که پس از تغییرات انجام شده این اعتبار به 110 میلیارد تومان ارتقا یافته است.

وی تاکید کرد: با انجام این پروژه‌ها شاهد کاهش ترافیک و تسهیل در رفت و آمد مردم خواهیم بود و افق دید را بسیار وسیع در نظر گرفته‌ایم.

یزدی در خصوص زمان بهره برداری از این پروژه گفت: مسیر سطحی و روگذر تونل غدیر از خیابان انقلاب تا پل 9 دی تا تیرماه بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول