اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان

اساتید برتر دانشگاه کردستان تجلیل شدند

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، در مراسمی با حضور دانشجویان، اساتید دانشگاهی و جمعی از مسئولان استان از اساتید برتر دانشگاه کردستان تجلیل شد.

اساتید برتر دانشگاه کردستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس دانشگاه کردستان ظهر امروز در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه معلم در جامعه اظهار کرد: ارتقای سطح دانشگاه‌ها، مراکز عالی نیازمند تلاش و همت اساتید و دانشجویان است.

جهانشیر امینی با بیان اینکه باید دانشگاه را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهیم، بیان کرد: تلاش ما ارتقای دانشگاه از نظر جنبه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی است.

وی توجه به سلامتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: سلامتی بزرگترین سرمایه زندگی هر انسانی است و انسان با داشتن این سرمایه می‌تواند در تمامی زمینه‌ها موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه کردستان درصدد است تا با هزینه مطلوب بهینه اعتبارات در راستای توسعه فعالیت‌های ورزشی برای دانشجویان و اساتید برنامه‌ریزی کند.

رئیس دانشگاه کردستان یادآور شد: موفقیت جوانان جامعه ما به ویژه دانشجویان افتخار بزرگی برای اساتید و معلمین و همچنین مسئولان این مرز و بوم محسوب می‌شود.

امینی تصریح کرد: رسالت ما تربیت و آموزش نسلی آینده‌ساز است و باید بتوانیم با تربیت مادرانی خوب و پدرانی دلسوز جامعه‌ای امن و سالم را برای آینده این کشور به ارمغان آوریم.

یکی از اساتید دانشگاه کردستان نیز در این مراسم طی سخنانی با تبریک هفته بزرگداشت معلم به مواردی در خصوص روش تدریس درست پرداخت و گفت: اساتید می‌توانند با تدریس درست انگیزه تحصیل در سطوح بالاتر را برای دانشجویان فراهم کنند.

نادر قصیری توجه به چگونگی تدریس، رفع مشکلات دانشجویان در درس، پرداختن به مقوله یادداشت‌برداری و مواردی از این قبیل را از جمله مواردی دانست که اساتید باید در حین تدریس به آن توجه کنند.

وی رسالت معلمان را رسالت پاک انبیا خواند و اظهار کرد: هدف اصلی معلمان و مدرسان انسان‌سازی و کمال بخشیدن است و در این راستا باید تمام توان خود را به کار ببندیم.

در این مراسم پس از اهدای لوح تقدیر و جوایز به اساتید برتر دانشگاه کردستان چند برنامه فرهنگی نیز انجام شد.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول