اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با اعتصاب ۱۶۰۰ فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی

انتفاضه اسرای فلسطینی و جنبش ضدصهیونیست آغاز شد

خبرگزاری فارس: اعتصاب غذای 1600 اسیر فلسطینی درحالی همچنان ادامه دارد که گزارش‌ها حاکی از وضعیت دشوار روحی در زندان های رژیم صهیونیستی دارد.

انتفاضه اسرای فلسطینی و جنبش ضدصهیونیست آغاز شد

به گزارش مانیتورینگ فارس، در حالی که بیش از 1600 اسیر فلسطینی اعتصاب غذا در زندان های رژیم صهیونیستی را همچنان ادامه می دهند ، پزشکان بدون مرز درباره وضعیت جسمانی دوتن از این اسراء هشدار داده‌اند.

شبکه الجزیره در گزارشی از وضعیت بد زندانیان فلسطینی با اشاره به مشکلات عدیده فلسطینی‌ها تاکید کرد که زندانیانی که در انفرادی هستند شرایط وحشتناکی قرار دارند و از هرگونه ملاقات با خانواده خود محروم هستند.

بنابر این گزارش، بیش از 4600 نفر در زندان هستند که 19 نفر از این زندانیان به انفرادی منتقل شده اند و به طور کامل هیچ ارتباطی با دنیا خارج ندارند و حتی از حق داشتن وکیل هم محروم هستند.

الجزیره می‌افزاید: اکثر زندانیان از مناطق نابلس، طولکرم، رام الله، بیت لحم و نوار غزه هستند و با وجود تلاش تل آویو برای قطع کردن ارتباط این اسراء با بیرون، گزارش هایی منتشر شده و نامه های ارسال شده توسط این زندانیان نشان می‌دهد وضعیت جاری در زندان‌ها چگونه است.

"حسن سلامة" یکی از اسراء فلسطینی در نامه‌ای که برای خانواده‌اش فرستاده، سلولی که در آن اسیر است را به قبر تشبیه کرده و ابراز داشته که او در عالم مردگان است و تمام ذهن او در پی مدت زمان زیاد قطع ارتباط وی با بیرون، فراموشی فرا گرفته است.

وی گفته که اسرائیلی‌ها اسرا را علاوه بر ضرب وشتم و شکنجه فیزیکی، شکنجه روحی نیز می‌دهند.

این اسیر در نامه ای که برای خانواده اش ارسال کرده تصریح کرده که صهیونیست‌ها مانع از خواب وی می شوند و با ایجاد صداهای بلند یا ناگهان بیدار کردن و فحاشی آنها را شکنجه روحی می‌دهند.

"ابراهیم حامد" یکی دیگر از زندانیان است که وضعیت زندان "عسقلان" را اینگونه توصیف می‌کند: مرا در سلولی انفرادی حبس کرده‌اند که 4 دوربین به طور دائم تمام حرکاتم را زیرنظر گرفته است و گاهی به طور ناگهان در زندان سرمای وحشتناک ایجاد می‌کنند بدون اینکه لباسی ضخیم برتن داشته باشم و تنها سلاح ما فریاد کمک است که کسی آنرا نیز نمی‌شنود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول