اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سازمان عربی حقوق بشر در انگلیس اعلام کرد

تشدید سرکوب اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

خبرگزاری فارس: سازمان عربی حقوق بشر در انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در سایه تداوم اعتصاب غذای اسرا، اداره زندان های رژیم صهیونیستی به سرکوب اسرای اعتصاب کننده غذا شدت بخشیده است.

تشدید سرکوب اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش فارس، سازمان عربی حقوق بشر در انگلیس تاکید کرد که خواسته های اسرای فلسطینی دربند زندان‌های صهیونیستی مبنی بر لغو حبس انفرادی و حملات شبانه و ممنوعیت از آموزش و نیز پایان دادن به بازداشت موقت اسرا و اجرای قانون شالیت، خواسته های مشروع و بحقی است که باید تمامی آزادگان جهان از آنها حمایت کنند.

این سازمان حقوقی با صدور بیانیه ای ملت های عربی و اسلامی را به همبستگی بیشتر با اسرا و اعمال فشار علیه دولت‌هایشان برای تسریع در تحقق خواسته های اسرا فراخواند و ضمن هشدار به اداره زندان های رژیم صهیونیستی نسبت به تشدید سرکوب اسرای اعتصاب غذا کننده تاکید کرد که این مساله نتایج وخیم و ناگواری به دنبال خواهد داشت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در ادامه این بیانیه آمده است که در سایه تداوم اعتصاب غذای اسرا، اداره زندان های رژیم صهیونیستی به سرکوب اسرای اعتصاب غذا کننده شدت بخشیده است تا به خیال خود بتواند آنها را وادار به لغو اعتصاب غذایشان کند.

سازمان حقوق بشر عربی در انگلیس، انتقال 140 نفر از اسرای اعتصاب غذا کننده از زندان "مجدو" به مکان نامعلوم، انتقال 4 نفر از اسرای زندان عسقلان به زندان "إیلاه"، انتقال 45 نفر از اسرای زندان "ایشل" به زندان "نفحه"، انتقال 37 نفر از اسرای زندان "ایشل" به زندان "عسقلان" و تشدید حملات و تفتیش و بازرسی بخش های مختلف اسرای شرکت کننده در اعتصاب غذا را از جمله اقدامات سرکوبگرانه اداره زندان های رژیم صهیونیستی علیه اسرا برشمرد.

این سازمان همچنین اعلام کرد که اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی اسرای اعتصاب غذا کننده را تهدید کرده است که در صورت تداوم اعتصاب غذا مجازات های شاق و غیرعادی علیه آنها اعمال خواهد نمود.

انتهای پیام/++

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول