اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هریس:

اراضی کشاورزی بلاتکلیف شناسایی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان هریس خواستار شناسایی اراضی بلاتکلیف این شهرستان شد.

اراضی کشاورزی بلاتکلیف شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدی صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان هریس با بیان اینکه هیچ شغلی نزد خدا محبوب‌تر از کشاورزی نیست، گفت: در باب اهمیت کشت و زرع نیز امام علی (ع) می‌فرمایند که هر کس آب و خاک کافی داشته باشد و فقیر (بیکار) بماند، از رحمت خدا دور شده است.

وی با بیان اینکه جنبش و نهضت توسعه کشاورزی در وضعیت فعلی در راس امور قرار دارد، گفت: کشاورزی که به ‌وسیله آن مواد غذایی جامعه تهیه شود به علت اهمیتی که دارد یکی از پسندیده‌ترین کارها بوده و آباد کردن زمین که خواسته خداوند متعال است در اسلام مورد توجه قرار گرفته است.

احمدی با بیان اینکه اقتصاد اسلامی توجه زیادی به کشت و زرع و کشاورزی دارد و مبنای قراردادهای کشاورزی آن هم بر این اساس است که موضوع کشاورزی توسعه بیشتری پیدا کند، ادامه داد: به همین علت جامعه را به بهره‌برداری از اراضی ملی و آبادی زمین‌های بایر و وا افتاده فراخوانده و پیشوایان دین با عمل خود مردم را به آن هدایت و تشویق می‌کردند.

امام جمعه هریس با بیان اینکه اراضی بلاتکلیف باید شناسایی شوند، افزود: این شناسایی در راستای نهضت عظیم بخش کشاورزی بوده چرا که نیروهایی که در این بخش فعالیت خواهند کرد می‌توانند کشور را از هرگونه وابستگی نجات دهند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول