اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان:

قهرمانی در آسیا مقدمه موفقیت در المپیک است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان گفت: قهرمانی تیم ملی ایران در کره‌جنوبی مقدمه‌ای برای روزهای پرفروغ وزنه‌برداری در المپیک است.

قهرمانی در آسیا مقدمه موفقیت در المپیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد ماهان سپاهان، محمدرضا ساکت با ارسال پیامی به فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان قهرمانی مردان با غیرت تیم ملی وزنه‌برداری ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه کسب قهرمانی آسیا حق وزنه‌برداری ایران است، افزود: تیم ایران با تدبیر و درایت حسین رضازاده به عنوان رئیس فدراسیون، تلاش تمام عوامل مرتبط با فدراسیون، دانش و تجربه کادر فنی و هم‌چنین درخشش وزنه‌برداران خود به ویژه در دسته فوق‌سنگین وزن، موفق به کسب قهرمانی در کره‌جنوبی شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان ادامه داد: با این قهرمانی در واقع پس از 9 سال ایران به جایگاه اصلی خود در آسیا رسید.

ساکت با اشاره به اهمیت بالای قهرمانی اظهار داشت: به اعتقاد من کسب این افتخار بزرگ مقدمه‌ای برای روزهای پرفروغ و هیجان‌انگیز وزنه‌برداری ایران در لندن است.

به گزارش فارس، تیم ملی وزنه‌برداری ایران صبح امروز پس از درخشش وزنه‌برداران دسته فوق‌سنگین به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول