اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اقتصادی جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

اختصاص 2 هزار میلیارد ریال برای توسعه طرح‌های کشاورزی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: معاون طرح و برنامه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از اختصاص اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال برای توسعه طرح‌های کشاورزی استان خبر داد.

اختصاص 2 هزار میلیارد ریال برای توسعه طرح‌های کشاورزی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جلال گلچین بعد از ظهر امروز در کارگروه کشاورزی شهرستان اهر گفت: از ساز و کارهای مناسب و ارائه تسهیلات برای استفاده بهینه از آب کشاورزی با تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم آبیاری تحت فشار از اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی در سال جدید است.

وی گفت: استفاده بهینه از آب را در روستاها نهادینه کنیم که در صورت اجرای این طرح شاهد ارتقا بهره‌وری، افزایش تولید و نهایتاً افزایش درآمد روستائیان را شاهد خواهیم بود.

این مقام مسئول به واگذاری زمین‌های بلا استفاده در مناطق روستایی نیز اشاره کرد و افزود: به فارغ‌للتحصیلان کشاورزی و روستاییان بیکار که متقاضی برای فعالیت‌های اشتغالزا در بخش کشاورزی باشند زمین کشاورزی واگذار می‌شود.

بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات مصوب طرح‌های کارگروه کشاورزی هستند

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای سیاست‌های اشتغالزایی دولت و تفاهمنامه‌های امضا شده بین نهادهای ذی‌ربط با تسهیل در واگذاری زمین‌های کشاورزی به متقاضیان واجدالشرایط در کمترین زمان ممکن پروسه واگذاری انجام می‌شود.

وی، گفت: همه طرح‌هایی که در کارگروه توسعه کشاورزی استان مورد تصویب قرار گرفته‌اند بانک‌های عامل با رعایت مراحل اداری موظف به پرداخت هستند.

گلچین افزود: بر اساس مصوبه کارگروه توسعه کشاورزی استان و پیرو تفاهمنامه‌های امضا شده 3 هزار و 500 هکتار از اراضی شهرستان برای توسعه آبیاری مدرن و تعیین سطح اراضی آبی شهرستان لحاظ شده است. 

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول