اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال در مشهد

تله‌کابین پارک خورشید کلید می‌خورد

خبرگزاری فارس: مدیر نظارت بر امور پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: تا پایان سال جاری، عملیات اجرایی تله‌کابین پارک کوهستانی خورشید مشهد کلید می‌خورد.

تله‌کابین پارک خورشید کلید می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی و مشارکت‌های مردمی حوزه معاونت خدمات شهری، مهدی یعقوبی، اظهار داشت: این پارک کوهستانی علاوه بر نقش وی‍ژه‌ای که در بهبود کیفیت هوای شهر ایفا می‌کند، در آینده‌ای نزدیک با اجرای پروژه‌های پیش‌بینی شده در پاسخ‌گویی به نیازهای فزاینده گردشگری نیز بسیار مؤثر خواهد بود.

یعقوبی افزود: عملیات پلکان باباکوهی واقع در امتداد بلوار هفت‌تیر رو به اتمام است و از طرفی با اجرای راه‌های دسترسی، این پلکان به پارک خورشید متصل می‌شود.

مدیر نظارت بر امور پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد ادامه داد: هم‌چنین علاقه‌مندان به ورزش کوهنوردی می‌توانند از این مسیر نیز علاوه بر مسیر انتهای هاشمیه وارد پارک شوند.

وی اظهار داشت: پارک کوهستانی خورشید با مساحتی بیش از 380 هکتار در انتهای بلوار هاشمیه واقع شده و قسمتی از اراضی و ارتفاعات کمربند سبز جنوبی شهر مشهد است که از شمال به بافت مسکونی، از جنوب و شرق به کمربندی 75 متری و از غرب به امتداد بلوار شهید هاشمیه منتهی می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول