اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان:

ثبت‌نام طرح سنجش سلامت نوآموزان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: ثبت‌نام از نوآموزان ابتدایی برای شرکت در طرح سنجش سلامت تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

ثبت‌نام طرح سنجش سلامت نوآموزان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد

سعید اهل‌الیرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر این است تا این طرح در خرداد ماه امسال اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 48 پایگاه سنجش سلامت در استان فعالیت می‌کردند، گفت: با توجه به آغاز ثبت نام این طرح، هنوز نیازسنجی‌ برای ایجاد پایگاه‌های جدید به منظور اجرای طرح سنجش سلامت در استان به پایان نرسیده است.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان با بیان اینکه طرح سنجش سلامت نوآموزان با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اجرا می‌شود، افزود: در هر 6 تا 15 پایگاه یک گروه ناظر، هر 16 تا 25 پایگاه دو گروه ناظر، هر 26 تا 35 پایگاه سه گروه ناظر و هر 36 پایگاه یا بیشتر چهار گروه ناظر مشغول به فعالیت می‌شوند.

اهل‌الیرف تأکید کرد: نحوه ارزیابی دانش آموزان  باقیمانده از سنجش در سال 1390 همانند ارزیابی نوآموزان بدو ورود به دبستان است و ملاک اظهار نظر در مورد وضعیت آمادگی تحصیلی این دانش‌آموزان، نتیجه ارزشیابی کیفی کارنامه است، بر همین اساس با توجه به سن این گروه از دانش‌آموزان، آزمون‌های غربالگری و تشخیص اختلال رفتاری (اوتیسم) اجرا نمی‌شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان یادآور شد: همچنین نحوه ارزیابی دانش آموزان  باقیمانده از سنجش سال 1391 نیز توسط ستاد هماهنگی اجرای سنجش و پس از دریافت مجوز و ایجاد پایگاه حداکثر تا پایان آذرماه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول