اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم کمیته انضباطی

داوری یک جلسه محروم شد

خبرگزاری فارس: با حکم کمیته انضباطی، بازیکن تیم بسکتبال ماهان یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد، اما جریمه‌ای شامل حال سرمربی این تیم نشد.

داوری یک جلسه محروم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی حاشیه‌های به وجود آمده در جریان بازی دو تیم ماهان و پتروشیمی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال تشکیل شد.

براساس احکام صادره از سوی این کمیته که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، اعضای کمیته انضباطی، ناظر مسابقه، سرپرستان و مربیان دو تیم فولاد ماهان سپاهان و پتروشیمی بندر امام(ره) و جواد داوری بازیکن فولادماهان برگزار شد، جواد داوری بازیکن ملی‌پوش تیم ماهان یک جلسه از همراهی تیمش محروم و یک میلیون تومان نیز جریمه نقدی شد.

محسن صادق‌زاده سرمربی تیم بسکتبال ماهان نیز که به کمیته انضباطی فراخوانده شده بود، توبیخ شد و در صورت تکرار با وی برخورد می‌شود.

هم‌چنین سرپرست تیم پتروشیمی بندر امام(ره) به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی، محمد کسائی‌پور مربی تیم پتروشیمی بندر امام(ره) به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی و مهران شاهین‌طبع نیز توبیخ شدند.

قرار بود در این جلسه در مورد زمان دیدارهای سوم تصمیم‌گیری شود، اما خبری در این‌باره اعلام نشد.

به گزارش فارس، دو دیدار ابتدایی مرحله نیمه‌نهایی را تیم فولادماهان برابر پتروشیمی پیروز شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول