اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

نیروهای شرکتی و قراردادی تعیین تکلیف می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: تمام نیروهای شرکتی و قراردادی تا پایان شهریور تعیین تکلیف شده و وضعیت استخدامی آنها معلوم می‌شود.

نیروهای شرکتی و قراردادی تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول علیپور شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: با تاکید دولت خدمتگزار به ویژه شخص رئیس‌جمهور برای کارآمدی بهتر نیروهای انسانی در دستگاه‌های مختلف و برقراری امنیت شغلی این تعیین تکلیف به شکل واقعی و برای همیشه انجام می‌شود.

وی از استخدام پیمانی 734 نفر در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل خبر داد و افزود: این تعداد بعد از اعلام نتایج و گذراندن مراحل گزینش به صورت پیمانی در دستگاه‌های اجرایی استان مشغول به کار خواهند شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هم اکنون 752 نیروی شرکتی در استان وجود دارد که 527 نفر از آنها دارای مدرک دانشگاهی، 207 نفر دیپلم و 20 نفر نیز دارای مدارک تحصیلی زیردیپلم هستند.

علیپور با بیان اینکه این تعداد نسبت به نیروهای شرکتی شاغل در سایر استان‌ها کمتر است گفت: داوطلبانی که به 60 درصد سوالات پاسخ داده باشند نمره قبولی می‌گیرند و با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی و پس از طی مراحل گزینش به نیروهای پیمانی تبدیل و به آنها ردیف اختصاص داده می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به نگرانی نیروهای شرکتی از ناپایداری وضعیت شغلی و هزینه بر بودن این امر برای دستگاه‌های دولتی دستورالعمل تبدیل وضعیت این نیروها در چارچوب قوانین صادر و دستگاه‌ها موظف شدند نیروهای شرکتی خود را تبدیل وضعیت کنند و اگر هنوز نیروی شرکتی باقی مانده مدیر دستگاه مربوطه مسوول است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل تصریح کرد: 149 نفر از شاغلان دارای مدرک دیپلم استان که با رای دیوان عدالت اداری باید استخدام می‌شدند نیز در آزمون شرکت کردند اما صرف‌نظر از نتیجه آزمون پس از تایید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری تبدیل وضعیت خواهند شد.

علیپور گفت: از این پس هیچ دستگاه اجرایی جز دستگاه‌های زیر نظر نهاد رهبری نمی‌تواند با شرکت‌ها قرارداد تامین نیروی انسانی ببندد و تمام دستگاه‌ها موظف هستند نیروهای شرکتی خود را در چارچوب قرارداد کارمعین یا کار موقت یک ساله به کار گیرند.

وی بیان داشت: 437 نفر نیز در سال آینده از طریق اطلاعیه و در چارچوب قوانین جذب بیمارستان‌های تازه تاسیس شهرستان‌های گرمی، خلخال و پارس‌آباد خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل در مورد سهم اردبیل از جذب کارمندان انتقالی از پایتخت نیز اظهار داشت: 270 نفر نیرو باید از اجرای این طرح جذب می‌شد که متاسفانه تاکنون محقق نشده و کارمندانی هم که به استان منتقل شدند گاهی از مزایایی که قرار بود به این افراد تعلق بگیرد بهره‌مند نشده‌اند.

علیپور خاطرنشان کرد: همه تلاش و همت خود را به کار می‌بندیم تا نیروهای انتقالی از مرکز به استان اردبیل علاوه بر بهره‌مندی از تسهیلات موعود بتوانند زمینه مناسب برای اسکان در اردبیل را نیز به دست آورند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول