اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بالا بردن سطح دانش زنبورداران:

کلاس‌های آموزش زنبورداری در آزادشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آزادشهر گفت: کلاس‌های آموزش زنبورداری به منظور بالا بردن سطح دانش زنبورداران و متقاضیان دریافت وام‌های مشاغل خانگی برگزار شد.

کلاس‌های آموزش زنبورداری در آزادشهر برگزار شد

حبیب‌الله بذرافشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در این کلاس‌ها 50 نفر از زنبورداران و متقاضیان دریافت وام‌های مشاغل خانگی در رشته زنبورداری آموزش‌های لازم را با هدف آناتومی انواع زنبورهای عسل، خصوصیات و شناسایی قسمت‌های مختلف یک کندو، اعضای کندو، فرق بین ملکه راستین و دروغین و راه‌های تشخیص عسل طبیعی از عسل مصنوعی گذراندند.

وی با اشاره به تشکیل 80 پرونده برای متقاضیان مشاغل خانگی در جهاد کشاورزی شهرستان آزادشهر متذکر شد: بیشترین متقاضی در بخش نوغانداری بوده که 42 نفر از متقاضیان با همکاری بانک‌های کشاورزی و ملی تسهیلات خود را دریافت کردند و در حال انجام مقدمات کار نوغانداری هستند و سایر نفرات هم با همکاری بانک رفاه کارگران تا قبل از پایان سال مالی وام‌های خود را دریافت خواهند کرد.

بذرافشان در پایان اذعان داشت: میزان خسارت مزارع کلزا و گندم که به خاطر بارندگی‌های اخیر آسیب دیده بودند به صورت کارشناسی شده، مکتوب و مستند به استان ارسال شده تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول