اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست انجمن سینمای جوان اداره ارشاد نیشابور خبر داد

راه‌یابی عکاسان نیشابوری به دوازدهمین دوسالانه عکس ایران

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از راه‌یابی آثار سه عکاس جوان نیشابوری به دوازدهمین دوسالانه عکس ایران خبر داد.

راه‌یابی عکاسان نیشابوری به دوازدهمین دوسالانه عکس ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد اسلامی نیشابور، حسین محروقی اظهار داشت: انتخاب سه عکس ارسال شده از دفتر انجمن سینمای جوان نیشابور که تنها دفتر شهرستان حاضر در دوسالانه است در میان 108 عکس راه یافته به این جشنواره، سبب شگفتی داوران و صاحب‌نظران این حوزه شده است.

سرپرست انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ادامه داد: جواد نادری، یاسر مهربانی و حمیدرضا هلالی هر کدام یک اثر در این جشنواره دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوسالانه که در دو بخش عکاسی مستند و نوآورانه برگزار می‌شود، 14 هزار و 713 اثر از 2 هزار و 570 هنرمند عکاس به دبیرخانه ارسال شده است که 6 هزار و 409 اثر مربوط به بخش نوآورانه و 8 هزار و 304 اثر مربوط به بخش مستند است.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و 662 عکاس مرد و 908 عکاس زن آثارشان را به جشنواره ارسال کرده‌اند.

محروقی با بیان اینکه یک هزار و 503 عکاس شهرستانی و یک هزار و 607 هنرمند تهرانی هستند، افزود: استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، اصفهان، فارس و البرز بیش‌ترین شرکت ‌کننده را در دوسالانه دارند.

سرپرست انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار داشت: انتخاب و داوری آثار در بخش نوآورانه دوسالانه را افشین شاهرودی، شهریار توکلی، کیارنگ علایی، رومین محتشم و مهدی مقیم‌نژاد انجام می‌دهند.

محروقی گفت: در بخش عکاسی مستند نیز نادر داودی، فرهاد سلیمانی، جاسم عضبان‌پور، مجید ناگهی و محمد غفوری انتخاب و داوری آثار را برعهده دارند.

وی افزود: این جشنواره اردیبهشت‌ماه امسال در استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول