اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال

صبا به شکست مس و صعود به آسیا فکر می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای شکستن طلسم سه ساله خود در مقابل مس و کسب مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در هفته سی و دوم در خانه خود از مس کرمان پذیرایی می‌کند.

صبا به شکست مس و صعود به آسیا فکر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از قم دیدارهای هفته شانزدهم از مرحله برگشت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و طی آن صبای قم در دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال مس کرمان است.

این در حالی است که تمام بازی‌های هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور به صورت همزمان در این روز به انجام خواهد رسید و طی آن صبای قم در آخرین بازی خانگی خود با یکی از دو تیم کرمانی حاضر در لیگ یازدهم دیدار می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 عصر یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی شاگردان عبدالله ویسی در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

اما نگاهی به نحوه عملکرد تیم فوتبال صبای قم تا هفته سی و دوم لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که تیم عبدالله ویسی علاوه بر موفقیت در مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شایستگی کسب یکی از سهمیه‌های فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا را نیز دارد.

شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در هفته قبل میهمان یکی از تیم‌های گیلانی حاضر در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس یعنی داماش بودند و با کسب تساوی در این مسابقه فاصله خود با نفت تهران در رده پنجم جدول را دو امتیاز کردند، ضمن اینکه کرمانی‌ها نیز در خانه مقابل همشهری خود تیم مس سرچشمه به برتری دست یافتند.

در مسابقه صبای قم و داماش گیلان که به قضاوت محمدرضا اکبریان در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت به انجام رسید، صبا با وجود فرصت‌هایی که در نیمه دوم می‌توانست گل برتری را ثمر رساند به یک امتیاز ارزشمند حاصل از تساوی در این دیدار حساس دست یافت.

در این مسابقه که با بازی هجومی شاگردان عبدالله ویسی آغاز شد، صبای قم در نیمه نخست یک بار تا آستانه فتح دروازه تیم مس پیش رفت اما سنگربان میزبان شانس صبایی‌ها را خنثی کرد تا با وجود اتفاقات مختلف در نیمه دوم، در نهایت بازی بدون گل مساوی شود.

صبای قم در دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به ترتیب با مس کرمان روز هفدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام قم و با تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز روز بیست و دوم اردیبهشت ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز بازی می‌کند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول