اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری:

دستگاه‌های اجرایی با ستاد ارتحال امام(ره) همکاری کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با ستاد ارتحال امام‌خمینی(ره) همکاری بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

دستگاه‌های اجرایی با ستاد ارتحال امام(ره) همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریبرز کرمی شنبه شب در نخستین نشست ستاد ارتحال امام‌خمینی(ره) اظهار داشت: در سال گذشته به علت عدم همکاری مطلوب دستگاه‌های اجرایی برای کرایه کردن ناوگان حمل و نقل جهت اعزام زائران به مرقد امام ما مجبور شدیم دو بار در سازمان بازرسی از دستگاه‌های اجرایی شکایت کنیم.

وی افزود: در سال جاری دستگاه‌های اجرایی برای اعزام زائران به مرقد امام (ره) باید خودشان با ناوگان‌های حمل و نقل قرارداد منعقد کنند.

کرمی با بیان این که اعزام زائران استان چهارمحال و بختیاری به 300 ناوگان حمل و نقل نیاز است بیان داشت: سازمان حمل و نقل این استان تنها به 100 ناوگان حمل و نقل مجهز است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته ظرفیت ناوگان‌ها تکمیل نمی‌شد، که این موضوع باید در برنامه‌های سال جاری مد نظر قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال جاری باید اعتبارات حمل و نقل را بیشتر از سال‌های گذشته در نظر بگیریم.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه سهمیه سال جاری این استان برای اعزام زائران به مرقد امام‌خمینی(ره) 11 هزار نفر است، عنوان کرد: این سهمیه زیاد است و به نظر من استان ما بضاعت اعزام نصف این تعداد زائر را دارد.

علی محمدی متذکر شد: کیفیت فرهنگی افرادی که در سال گذشته به مرقد امام اعزام شده بودند مطلوب نبود که در سال جاری باید افرادی را اعزام کنیم که واقعاً با قلبی پاک و نیتی خالص قصد تجدید بیعت دوباره با امام دارند.

وی در پایان اذعان داشت: باید افرادی را به مرقد امام‌خمینی(ره) اعزام کنیم که یک خروجی فرهنگی مناسبی نصیب مردم و استان شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول