اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور

نمایشگاه دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در آستانه یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور به پایتخت معنوی ایران مشهد مقدس نمایشگاهی از دستاوردهای چهار سفر استانی رئیس جمهور به خطه قهرمان‌پرور اردبیل برپا شده است.

نمایشگاه دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم گشایش این نمایشگاه که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، معاون عمرانی استاندار اردبیل تدارک و تدبیر رئیس جمهور در برگزاری سفرهای استانی آن هم به شکل گسترده و مداوم از توفیقات ارزشمندی است که دستاوردهای مفیدی در تمرکززدایی فعالیت‌ها از مرکز کشور داشته است.

ایرج بیگدلو تصریح کرد: دولت در یک حرکت شجاعانه و بدون توجه به برخی تحلیل‌ها و نقدهای غیرمنصفانه سعی کرد این سفرها را با گستردگی خاص ادامه دهد به طوری که سرکشی چهار باره به تمام استان‌ها یک حرکت بی‌نظیر و الگوی مستدل و قابل ارایه در دنیا است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با روی کار آمدن جمهوری اسلامی ایران براساس تعالیم نجات‌بخش اسلام و اندیشه‌های پیامبر مکرم الهی بعد از 1400 سال حاکمیت مستبدان در این کشور اقدامات مؤثری در همراهی و همسویی با خواسته‌ها و مطالبات مردم انجام شد به طوری که الگوی حکومت‌داری ایران در 34 سال اخیر به مدل موفق و قابل اتکا در دنیا تبدیل شده است.

این مسئول اضافه کرد: به رغم برخی القاعات غلط و انحرافی دولت عدالت‌محور احمدی‌نژاد در هفت سال عمر با برکت خود توانسته است کشور را به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل کند به طوری که در آستانه یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور به مشهد مقدس در قالب نمایشگاهی در مراکز استان‌های مختلف عملکرد دولت نهم و دهم به معرض دید گذاشته شده است.

بیگدلو استان اردبیل را دومین استان در برگزاری نمایشگاه استانی، منطقه‌ای توصیف کرد و ادامه داد: با بررسی نقاط ضعف و قوت این نمایشگاه‌ها است که قرار است نمایشگاه دستاوردهای سفر دولت در مشهد مقدس با حضور مسئولان و مدیران اجرایی دستگاه‌ها در مشهدالرضا برپا شود.

به گزارش فارس، معاون عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: با هدف جلوگیری از برخی سیاه‌نمایی‌های احتمالی و ضعیف نشان دادن عملکرد دولت در یک سال آینده و آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ضرورت دارد این اطلاع‌رسانی‌ها و نمایشگاه‌ها برگزار شود تا نگاه‌های غبارآلود به عملکرد دولت برطرف شده و شرط انصاف در نقدها و قضاوت‌ها رعایت شود.

وی با یادآوری این‌که بیش از دو هزار و 700 پروژه و 28 پروژه مهر ماندگار در استان اردبیل در دست اقدام و اجرا است، گفت: سعی می‌شود تا آخر دولت دهم اغلب این پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های از محل مهر ماندگار تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

بیگدلو در ادامه سخنان خود با بیان این‌که در نمایشگاه دستاوردهای سفر استانی هیئت دولت 43 دستگاه حضور فعال دارند، افزود: دستاوردهای این دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی و سازمان‌های مختلف در قالب 32 غرفه به نمایش گذاشته شده است.

وی یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه را برگزاری دیدارهای مردمی و ملاقات حضوری استاندار و مسئولان دیگر استان در محل برپایی نمایشگاه است که روزهای یکشنبه و چهارشنبه این هفته این ملاقات و دیدار مردمی انجام می‌شود.

بیگدلو تصریح کرد: در قیاس کوچک‌تر در شهرستان‌ها نیز چنین برنامه‌ریزی‌ها و ملاقات مردمی تدارک دیده شده است تا مردم بتوانند از نزدیک به بیان مشکلات و تنگناهای احتمالی بپردازند.

وی یکی از اهداف شکل‌گیری این نمایشگاه را آشنا کردن عموم مردم به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب با دستاوردهای نظام اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش قرار دانست بازدیدهای دوره‌ای دانش‌آموزان مقطع متوسطه و پیش دانشگاهی از این نمایشگاه انجام شود.

معاون استاندار اردبیل در پایان سخنان خود اضافه کرد: با توجه به این‌که در فضایی کمتر از 300 متر مربع غرفه به استان‌ها برای حضور در نمایشگاه خراسان رضوی در نظر گرفته شده است تا روابط عمومی‌ها دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی خود را در قالب سفرهای چهارگانه رئیس جمهور به نمایش بگذارند، انتظار می‌رود با یک هنرمندی خاص این حضور به شکل موفقیت‌آمیزی انجام شود.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول