اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 114 گروه سرود

جشنواره سرود دانش‌آموزان کرمان پایان یافت

خبرگزاری فارس: با حضور 114 گروه سرود جشنواره سرود دانش‌آموزان استان کرمان در سیرجان پایان یافت.

جشنواره سرود دانش‌آموزان کرمان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، ظهر امروز با حضور 114 گروه سرود جشنواره سرود دانش‌آموزان استان کرمان در سیرجان پایان یافت.

حبیب‌الله رحیمی کارشناس مسئول فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه جشنواره سرود دانش‌آموزان استان کرمان اظهار داشت: سی‌امین دوره مسابقات سرود آهنگ‌های انقلابی با عنوان جشنواره هنرهای آوایی یادواره شهدای دانش‌آموزان استان کرمان در سیرجان برگزار شد.

وی بیان داشت: 64 گروه سرود مقطع متوسطه و راهنمایی در بخش دختران دانش‌آموز و در قالب 800 دانش‌آموز گروه سرود و 50 گروه سرود مقطع متوسطه و راهنمایی پسر در قالب 600 دانش‌آموز در مسابقات مرحله استانی سرود شرکت کردند.

رحیمی استعدادیابی و شناسایی استعدادها با هدف کشف و هدایت آنان در مسیر ارزش‌های اسلامی در قالب گروه‌های سرود را از اهداف مسابقات سرود اعلام کرد و گفت: چهار گروه برتر در مقطع راهنمایی پسر و دختر و متوسطه پسر و دختر به مسابقات کشوری شهریور ماه اعزام می‌شوند.

وی افزود: بیش از 10 هزار دانش‌آموز مقطع راهنمایی و متوسطه استان کرمان در مرحله اول آموزشگاهی مسابقات سرود و آهنگ‌های انقلابی شرکت کردند.

*برپایی آثار هنری دانش‌آموزان دختر هنرستان‌های سیرجان

امروز از آثار هنری برگزیده دانش‌آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای سیرجان نمایشگاه هنری برپا شد.

در این نمایشگاه بیش از 300 اثر هنری برگزیده در رشته‌های گرافیک‌، نقاشی و صنایع دستی در آموزش و پرورش سیرجان دایر است که به مدت یک هفته برای بازدید عموم‌ ادامه دارد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول