اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یادواره 46 شهید روستای صرم قم مطرح شد

مهم‌ترین وصیت شهدا پیروی از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: یادواره 46 شهید روستای صرم از توابع شهر کهک استان قم با حضور جمع کثیری از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

مهم‌ترین وصیت شهدا پیروی از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی ناحیه بسیج امام حسین(ع)، این مراسم با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم توسط مهدی فروغی، قاری ممتاز کشوری، و نواخته شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی توسط گروه موزیک سپاه علی بن ابیطالب(ع) آغاز شد.

در ادامه این مراسم یکی از روحانیون رزمنده دوران دفاع مقدس طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، به تبیین وظیفه و مسئولیت آحاد ملت در قبال حفظ خون شهدا پرداخت.

حجت الاسلام محمد بهشتی‌پور با بیان اینکه شهیدان زنده‌اند و در نزد پروردگارشان از روزی الهی متنعم هستند، بر تلاش برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون مقدس شهیدان و نیز عمل به وصایای آنان مبنی بر پیروی از ولایت فقیه تاکید کرد.

خاطره‌گویی حسین یکتا از جانبازان دوران دفاع مقدس و مرثیه سرایی به یاد شهدا از دیگر بخش‌های این یادواره بود که مورد توجه مردم شهید پرور روستا قرار گرفت.

در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با عنوان یاد یاران، مزین به آثار و تصاویر شهدا و یادمان کوچه بنی هاشم و منزل حضرت زهرا(س) و همچنین ایستگاه صلواتی در کنار جاده اصلی روستا برپا شد.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول