اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاریجانی در دیدار هنرمندان قم:

هنرمندان قمی در احیای هنرهای دینی بکوشند/استعداد هنرمندان قمی کشف شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید هنرمندان قم در احیای هنر دینی بکوشند و با توجه به شرایط روز باید این روند ادامه یابد.

هنرمندان قمی در احیای هنرهای دینی بکوشند/استعداد هنرمندان قمی کشف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علی لاریجانی پنجشنبه شب در مجتمع نور قم حاضر شد و به دیدن تئاتر بانوی بی‌نشان که توسط هنرمندان قمی تولید و اجرا می‌شود، پرداخت.

وی پس از آن ضمن تقدیر از این گروه گفت: رستگاری انسان در گرو پرداختن و پیروی از دستورات اهل‌بیت(ع) و حضرت زهرا(س) است که پیامبر اکرم(ص) نیز به آن اشاره کرده‌اند.

لاریجانی با تقدیر از گروه هنرمندان قمی در خصوص اجرای تئاتر بانوی بی‌نشان بیان داشت: این کار شما نشان می‌دهد که هنرمندانی که از دامن تفکر اسلامی بهره جویند می‌توانند آثار فاخر هنری تولید کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: این تفکرات هنری باید در جامعه رواج یابد و باید هنرمندان قمی در این عرصه پیشتاز باشند.

لاریجانی تاکید کرد: باید هنرمندان قم در تاسیس هنر دینی بکوشند و با توجه به شرایط امروزی باید این روند ادامه یابد.

وی با اشاره به فعالیت گروه نمایشی بانوی بی‌نشان اذعان داشت: این گروه جرقه امید فروزانی در عرصه هنر زده و موجب روشنایی دل‌ها شده است و فضای نمایشی به قدری پاکیزه و لطیف است که انسان می‌خواهد با لباس احرام برای دیدن آن وارد شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه به مشکلات منطقه نیروگاه اشاره کرد و گفت: این منطقه نیازمند ایجاد مراکز فرهنگی بیشتری است و باید دستگاه‌های متولی اقدام کنند.

وی افزود: مجتمع‌هایی مانند مجتمع نور باید در این منطقه ایجاد شود و راه‌اندازی چنین مجتمع‌هایی ارزشمند بوده و در گسترش مسائل فرهنگی می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

لاریجانی تاکید کرد: استان قم دارای هنرمندان آئینی بسیاری است که باید دستگاه‌های متولی آنها را شناسایی کرده و خلاقیت‌های آنها را کشف کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این هنرمندان می‌توانند با آثار خود تحولی عظیم در هنر دینی و آئینی کشور ایجاد کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول