اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندار

نرخ بیکاری شبستر 3 درصد اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شبستر گفت: وجود هفت شهرک صنعتی در این شهرستان امتیاز مهمی برای سرمایه‌گذاری است تا نرخ بیکاری این شهرستان را که سه درصد است به صفر برسانیم.

نرخ بیکاری شبستر 3 درصد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، جمشید عقلمند ظهر امروز در دیدار با تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران شهرستان شبستر با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از طرف مقام معظم رهبری اظهار کرد: عملیاتی و کاربردی کردن این نامگذاری جزو اهداف و برنامه‌های تمام مسئولان این شهرستان قرار گرفته است.

وی مصرف بهینه در واحدهای تولیدی را یادآور شد و خاطر نشان کرد: واحدهای تولیدی با استفاده از تجربیات واحدهای دیگر در مصرف بهینه در انرژی و منطبق کردن واحدها به فناوری روز تلاش کنند تا ان‌شاءالله با حمایت دولت از آنها با بسته‌های حمایتی مشکل آنان حل شود.

فرماندار شهرستان شبستر فرهنگ‌سازی و حذف بوروکراسی برای حمایت از سرمایه‌گذاران را در این موقعیت برای حمایت از تولیدات داخلی و رفع معضل بیکاری بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد و گفت: وجود هفت شهرک صنعتی در این شهرستان امتیاز مهم برای سرمایه‌گذاری است تا نرخ بیکاری این شهرستان که سه درصد است به صفر برسانیم.

وی فرهنگ بالای مردم این منطقه را که نمود آن در واحدهای صنعتی نیز به چشم می‌خورد، تصریح کرد: بالا بودن فرهنگ کارگری و کارفرمایی موجب شده است چندان مشکل خاص در این قشر از جامعه ما در این شهرستان به چشم نخورد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول