اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلیل‌آباد:

مسئولان تسهیلات را به افرادی که استحقاق دارند بپردازند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلیل‌آباد گفت: مسئولان به افرادی تسهیلات پرداخت کنند که استحقاق آن را داشته باشند.

مسئولان تسهیلات را به افرادی که استحقاق دارند بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حجت‌الاسلام اباصلت  غفاری عصر امروز در دیدار با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان ضمن قدردانی از زحمات و خدمات این  اداره، واژه تعاون و همکاری در محدوده  قانون را فراتر از قانون، دارای ارزش و اجر الهی دانست و اظهار داشت: امروز خدمت کردن به قشر کارگر خود یک نوع عبادت محسوب می‌شود که امید است مسئولان امر به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه شهرستان خلیل آباد ضمن تبریک هفته کار و کارگر به این قشر زحمتکش جامعه با بیان روایتی از پیامبر اسلام به  اهمیت کار و تلاش اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده است می‌طلبد در حمایت از این قشر جامعه مسئولان با یک حرکت جهاد گونه مسائل و مشکلات این عزیزان را مرتفع کنند.

امام جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه بیش از 70 درصد مراجعه‌کنندگان به دفتر امام جمعه افراد جویای کار هستند، گفت: مسئولان باید به کسانی تسهیلات پرداخت کنند که استحقاق آن را داشته باشند تا زمینه اشتغال پایدار در منطقه فراهم شود. 

غفاری به حضور کارگران بقچه به دست در میدان اصلی شهر خلیل‌آباد اشاره کرد و گفت: این عزیزان که با یک مثقال نان و پنیر برای تأمین امرار و معاش خود جویای کار هستند، ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند که می‌طلبد دولت تدابیر لازم را برای این‌گونه افراد اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه بیکاری در جامعه سبب می‌شود افراد به دنبال کارهای غیر اخلاقی و مواد مخدر رو بیاورند، اظهار داشت: مسئولان می‌توانند با احداث کارخانجات و واحدهای تولیدی در منطقه افراد جویای کار را از هر گونه آسیب‌های اجتماعی مصون بدارند.

وی از رئیس اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی خواست در پرداخت تسهیلات با توجه به سابقه و تجربیات متقاضیان تسهیلات اشتغال پرداخت شود تا وام‌های پرداختی در مسیر اصلی خودش هزینه شود.

در ابتدای این نشست رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده این اداره را ارائه داد.

حسین نوری ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر و یاد و خاطره سردار شهید عبدالحسین برونسی اولویت کاری این اداره در سال جاری را استفاده از ظرفیت کامل شرکت‌ها نام برد و گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تمام هم و غم ما در این حوزه این است که بتوانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری گام‌های مؤثری برداریم. 

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول