اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان خبر داد

ساماندهی بیش از 500 نفر پیک موتوری در شهر اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از ساماندهی بیش از 500 نفر راکب پیک موتوری فعال در سطح شهر اصفهان تا دو ماه دیگر خبر داد.

ساماندهی بیش از 500 نفر پیک موتوری در شهر اصفهان

حسین غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تأکید به اینکه در سال جاری نیز همانند سال گذشته اجرای قوانین توسط موتورسیکلت‌ها جدی گرفته می‌شود، اظهار داشت: ساماندهی پیک‌های موتوری در اصفهان از سال گذشته آغاز و در سال جدید به طور جدی دنبال می‌شود.

وی افزود: بسیاری از راکبان پیک‌های موتوری‌ در شهر اصفهان گواهینامه ندارند که طی جلساتی که با اتحادیه این شغل گذاشته شده است به زودی برای راکبان فاقد گواهینامه، گواهی صادر می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری پیک‌های موتوری در شهر اصفهان ساماندهی می‌شوند، تصریح کرد: تاکنون کلاس‌های آموزشی برای این راکبان با همکاری پلیس راهور و اتحادیه برگزار شده است.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود در آینده راکبان پیک‌های موتوری‌ با کارت مجوز فعالیت، گواهینامه موتورسیکلت به صورت لباس متحدالشکل و موتورسیکلت‌های یک شکل در سطح شهر فعالیت کنند.

غلامی اضافه کرد: هنوز زمان قطعی اجرای این طرح ساماندهی مشخص نیست، اما در سه ماهه دوم سال جاری این امر محقق می‌شود.

وی بیان داشت: باید تمام راکبان پیک‌های موتوری دارای کلاه ایمنی و آن دسته از راکبانی که وسیله و غذا حمل می‌کنند براساس استاندارد دارای جعبه‌های مشخص باشند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از فعالیت بیش از 500 نفر راکب پیک‌های موتوری‌ در شهر اصفهان خبر داد و گفت: راکبان پیک‌های موتوری‌ تا پایان فصل بهار فرصت دارند نسبت به صدور گواهینامه، کارت فعالیت و نیز کلاه ایمنی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون 130 دفتر پیک موتوری مشغول به فعالیت هستند، گفت: متصدیان پیک‌های موتوری اسامی افراد جدید را به این اتحادیه معرفی کنند تا در صورت داشتن تمام مدارک لازم کارت اشتغال برای آنها صادر شود.

غلامی افزود: مجوز حمل کالا و میزان آن از دیگر موارد ساماندهی پیک‌های موتوری است که با ساماندهی این صنف حمل بار برخی از کالاها توسط این قشر در سطح شهر با نظم بیشتر و با اطمینان بیش‌تری انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول